Annons

Har finanskrisen nått Cyberphoto?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag står på kö för nya kameror, men ska det vara på det här viset så får det bli en beställning hos konkurrenten istället. :-(

:)
 
Någon sorts ställningstagande för RAW-file(e)r?

Hej Anders!
Men har du inte följt med i utvecklingen.? Det är det sista i filformat:SUsiRaW. Vilken upplösning,vilka oanade möjligheter. Allt går att göra av dom bilderna.Man behöver inte ens "köra" dom i CS- "SHOPEN".Inga extra filter, bara att shake-it till det du vill ha.
 
Det är ju trevligt att man får en chokladkaka om man beställt någon större sak, men vi som inte gillar choklad då?
Diskriminering... ;)
 
Dom får väl införa lite kryssrutor på beställningsformuläret:

0 Snickers
0 Bounty
0 Sushi
X Renklämma
0 Jansson

Har jag missat några favoriter? :)
 
Hmmm, månntro om någon försöker snylta på Cyberphotos goda renomé... Jag fick en påse skumtomtar med min D90 när jag beställde från Expert. Men de är ju skumma tomtar så det passar väl bra.
 
Millhouse

stort tack för ditt moraliska stöd vilket jag verkligen behövde. Men jag tar mitt fulla straff vad det än månde bliva om så skall behövas, tänk om det är jag som leder dem mot stupet utan att vara medveten om ruinens rand? Hemska tanke!

Men jag citerar VPk's gamla ledare CH Hermansson nästan ordagrant som ett litet försvar: "Någon jävla ordning ska det va' i ett företag" och därmed basta!

0 Bounty
0 Sushi
0 Renklämma
0 Jansson
0 6cl Laphroiad (Iofs är ju Glenfiddish avsevärt mycket godare, men!)
X 1 folköl, Norrlands Guld 3.5%
0 Skotte
0 Pigall
0 Japp
X Bruna bönor m stekt fläsk

//R
 
Nu blev jag orolig, har haft ett paket med extrablixt SB-600 (julerbjudandet 1300 spänn) liggandes på posten i 10 dagar. Om de gått över till sushi i paketet vet jag inte om det är värt att hämta...

Det kanske f ö är julkalendererbjudandena som satt dem på obestånd..?
 
Jag tror att det är den omänskliga faktorn som spelar med sprattet då jag inte fick något godis när jag köpte min D200 för ett par år sedan.
Kanske visste de att jag inte äter godis...? Hmm.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.