Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har finanskrisen nått Cyberphoto?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tar för givet att Sverker tar upp detta i nästa Plus! Programmet görs dessutom i Umeå så varför inte göra inslaget hos Cyberphoto. Rättvisa måste skipas!
 
Fick veckan innan jul leverans av 2 pkt printerpapper i a4-storlek, ett platt paket. Men jag tycket det var lite VÄL tjockt ändå... Mycket riktigt, de hade lyckats trycka in en Snickers trots plattheten! Och den var HEL även om jag fick skaka ut den med lätt våld...

/Per
 
Hej ! Rolig tråd detta ! Själv hoppas jag att dom har en "blöt" nyårsfest på Cyberphoto så får man kanske ett nytt objektiv på köpet om man beställer choklad ! Gott Nytt År på er !!!!!!
 
Köpte två skumpa på bolaget i dag. Kassörskorna delade ut minneskort till kunderna.
Gott Nytt År på Er Alla!

mvh Håkan
 
Köpte två skumpa på bolaget i dag. Kassörskorna delade ut minneskort till kunderna.
Gott Nytt År på Er Alla!

mvh Håkan

Hej Håkan!
Det där med minneskort,var det möjlig det kortet som man har med sig vid olika fester och där man skrivit sitt namn,adress,namn på olika kära och när för att man allt efter hur kvällen lider skall se hur mycket man kommer ihop -MINNESKORT.
Du jag kommer inte ihåg, för jag har så kort minne ,att jag fått ett sådant kort.

Denna tråd är helt underbar, vart tar den vägen nu, efter nyår ?
Gott Nytt ÅR på er alla fotovänner !
 
Bara hälsokost

De har helt enkelt gått över till hälsokostspåret. Sist jag handlade fick jag ett paket med linser!

Kjell
 
Cyberphotos delikata service och kexchoklad

Cyberphoto bjuder inte bara på gott godis utan även på exemplarisk service. Det har hänt att jag ödat bort 30 minuter av deras arbetstid bara för att surra om olika tekniska spörsmål.
De har dessutom trevligheten att berätta om produkter som inte håller måttet - åtminstone under så djupa samtal som jag hann komma in på.
Ja, de är riktigt trevliga de där umeborna:)
Hoppas avsaknaden av snask var en engångshändelse.

De flesta leveranser jag fått har det varit Kexchoklad. Smaskens.
 
Jag tror minsann det är ngn sniken lite praktikan som tyckt att det var dennes godis, eller rent ut av var för snål för att köpa julklappar till sina nära och kära. Fy vilket sätt.
 
Ja man kan ju undra hur praktikanter och personal på Cyberphoto ser ut med allt detta godis i lager. Måste vara frestanda att nalla lite ur tunnan med chokladbitar. :)
 
När jag klickar på den så står det "Kundvagnen är tom".
Det var inte mycket till hjälp. ;-)
 
Ja, man kan fråga sig. I dag fick jag en liten leverans från dem, men det fanns INGET GODIS i paketet! :)
Är det månntro den mänskliga faktorn, eller är det finanskrisen som sätter sina spår även hos Cyberphoto?

Jag undrar oxå, jag köpte ett Sigma 24-70/2.8 HSM den 8/12 och fick "bara" en liten påse M&M's.
Nu väntar jag på ett Samyang 85/1.4, ska bli intressant att se om man får nåt öht då... :)
 
Dom har i alla fall inte kursat för jag köpte en Canon 5D mk II av dom i mitten av december ;-) .

Skämt åsido : Så länge deras kunder har pengar och handlar av dom så är det ingen fara, troligtvis är det "mänskliga faktorn" som ligger bakom avsaknaden av godis. Värst är det nog om många blir utan jobb och får leva på allmosan A-kassa !

/ Erik
 
Fick mitt efterlängtade paket idag! skickades den 28e men posten villade bort det, å visst va det godis i paketet! =)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.