Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har finanskrisen nått Cyberphoto?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ordningen återställd

Spelar ingen roll med finanskris eller bilkris nu när godiset är tillbaka!!! Det finns ännu hopp för världen!
 
kollar man på allabolag.se så verkar det som att chokladen är här för att stanna! Börjar bli lite godissugen, man kanske skulle beställa ett minneskort eller nåt...
 
Puh!

Blev lite orolig när jag läste första posten. Jag har ju nästan precis beställt lite saker själv och blev minst sagt skrämd.
 
Jag köpte ett motljusskydd från cyberphoto som kom idag. Skickat som brev, men i botten låg det 5st smarriga hemkola =)
 
Jag köpte lite M&M häromdagen och döm om min förvåning när det inte var med några objektiv. Varför funkar det bara åt ett håll?
 
Jag har just köpt en EF 85 1,8 från Simply Electronics, handlar annars oftast på Cyper Photo, hoppas att det åtminstone finns ett objektiv med i leveransen.

/Stefan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.