Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hallå Nikon.

Produkter
(logga in för att koppla)
Rodney skrev:
Det kommer att vara så många som gör sig av med sina D70 att man inte ens kommer att kunna byta in dom mot en mp3 spelare snart...
För att inte tala om gamla D100...
Den går förmodligen inte ens att skänka bort efter det här.

Rodney skrev:

Det kommer att vara så många som gör sig av med sina D70 att man inte ens kommer att kunna byta in dom mot en mp3 spelare snart...

Jag kan numera köpa en MP3 spelare för 5500kr..

Tyvärr så blev jag i och med det kameralös så om inte D200 levereras den 15:e i volymer över 20st till Cyber blir jag lite ledsen...

Dajo skrev:
Jepp....

Jag lade min beställning 2005-11-01 12:38 och hamnade på plats 21.

Jag misstänker att dom hamnade över 100 den dagen...

Jamen jaha, då bör jag få "rätt" tidigt. :D
Har du med ett annat pris än det som står ifall man vill köpa en d200a nu?
Tror du vi får den till det priset?

Eveningstar skrev:
Jamen jaha, då bör jag få "rätt" tidigt. :D
Har du med ett annat pris än det som står ifall man vill köpa en d200a nu?
Tror du vi får den till det priset?

jepp 15595kr och självklart får man köpa till det priset eftersom Cyberphoto har skickat en orderbekräftelse.

jag var nr 7 på scandinavian men skicka ett mail o tacka nej..tänkte jag väntar på kitet med 17-55/2.8 ! någon som vet vad det kittet kommer att gå på ?

Isak_B skrev:
jag var nr 7 på scandinavian men skicka ett mail o tacka nej..tänkte jag väntar på kitet med 17-55/2.8 ! någon som vet vad det kittet kommer att gå på ?

27000-28000 skulle jag tro. Ordinarie pris är ju runt 30 000kr.
Det finns ingen info om det hos Nikon i alla fall så det är ju ett litet frågetecken kring det.

Jag har bara sett det på Cyberphotos sida så det kan vara ett eget paket dom planerar inför nästa år.

Hoppas bara "Postordernissarna" är seriösa med sin turordning.

Och inte använder "jag ska fixa, men bara för dig" syndromet....
Så vi vanliga dödliga får vänta!

Chet skrev:
Hoppas bara "Postordernissarna" är seriösa med sin turordning.

Och inte använder "jag ska fixa, men bara för dig" syndromet....
Så vi vanliga dödliga får vänta!

Cyberphoto lovade att dom strikt skulle följa beställningsordningen.

Så mitt enda beskymmer är om dom får in färre än 21 kameror den 15:e.

Dajo skrev:
Cyberphoto lovade att dom strikt skulle följa beställningsordningen.

Så mitt enda beskymmer är om dom får in färre än 21 kameror den 15:e.

Jag har då också bara goda ord att ge mina leverantörer i Bankeryd, men man är ju alltid lite orolig i tider av desperation... :)
Borde ju finnas hopp med en 6 plats hos dom.

Chet skrev:
Jag har då också bara goda ord att ge mina leverantörer i Bankeryd, men man är ju alltid lite orolig i tider av desperation... :)
Borde ju finnas hopp med en 6 plats hos dom.

Om du har plats 6 så förmodar jag att du ringde ganska tidigt den 1/11 ? Så pass många borde dom få iaf.

Dajo skrev:
jepp 15595kr och självklart får man köpa till det priset eftersom Cyberphoto har skickat en orderbekräftelse.

... inte om du läser leveransvillkoren. Framgår även av produktsidorna i webbshopen att de reserverar sig för prisjusteringar.

hmm..lade min order på Cyber 1/11.. fick orderbekräftelsen samma dag kl 10.15.. då borde man väl ligga rätt bra i kön?

Fläsk-Tarzan skrev:
Har hört att första leveransen är fördröjd till 8/2-2006 till följd av mindre brand på fariken...:

Vittnen säger att en man iklädd en tröja med fotosidan.se tryck sågs springa ur fabriken med en handfull kartonger precis innan branden bröt ut...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar