Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

hårddisk krash

Produkter
(logga in för att koppla)

Rotzzo

Medlem
Hjälp. När jag kom hem märkte jag att jag bara har en fil på min externa hdd. egentligen är den nästan full, 148gig (160gigs≈149gig). Det står fortfarande, under egenskaper, använt 148gig, men filen som finns kvar är på 48Mb. Är det någon som har erfarenheter av något recoveryprogram? eller något annat tips på vad jag skall göra, förrutom att ta en backup i framtiden.
 
FAT32. €78 är lite väl saftigt... Det är faktiskt inte hela världen att allt är borta. Men det känns ändå jävligt surt. Det kanske är lika bra att lägga de pengarna och ha om det händer något i framtiden.
 
PC Inspector File Recovery låter bra... skall testa och se om jag får det att funka.
Tack för hjälpen, jag återkommer med info om hur det går...
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.