Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Grattis Magnus Fröderberg!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ändrade namnet i rubriken ;) Rätt ska vara rätt :)

Ja, grattis Magnus. Välkommen till heta stolen.
 
Va´ kul!

Lycka till Magnus!!

Och tack Göran för ett bra jobb och lycka till på det "nya" spåret!

/Arne
 
En egen tråd, vilken ära!

Jag tackar för förtroendet och lovar att göra allt för att motsvara förväntningarna.

Och Ulf, visst hinner jag med Jiingi.
 
Stort grattis, du är inte bara en av mina favoritfotografer här på fotosidan.se, du är också chefredaktör på min favoritfototidning. =)

Lycka till!

Mvh,
 
Stort grattis Magnus !

Tack Göran för dina underbara ledare, kommer att sakna dom, ut och fota med din GRD nu och ha kul.

/kent
 
rogge skrev:
så göran slutar helt eller?

Jag blir frilans igen, vilket naturligtvis inte utesluter att jag skriver för tidningen. Men allra mest längtar jag efter att arbeta med lite längre och segare projekt där det finns utrymme för långa tankar. Tempot i magasinsvärlden är väldigt högt, och det passar olika människor olika bra.

Nu ska jag planera en bok som blir klar allra tidigast om ett år, gärna ännu senare. Mellan kapitlen kommer jag förstås gärna till Kalmar fotoklubb och pratar bilder höst och vår (för jag känner väl igen dig därifrån?).

Några rader om varför jag slutar finns att läsa här.

Bokeh skrev:
Tack Göran för dina underbara ledare, kommer att sakna dom, ut och fota med din GRD nu och ha kul.

Tack så mycket själv. Visst ska jag ut med min Ricoh GRD. Jag ska försöka fixa så att avtryckaren slutar kärva.
 
Lycka till Magnus och tack Göran, K&B har definitivt blivit den mest läsvärda av alla digitalfototidningar som startades, trots en mycket tveksam start *s* (Nä, jag ska inte länka till de citaten den här gången).

Jag hoppas den bär sej ekonomiskt också. Till min förvåning finns alla tre kvar ännu.
 
gors skrev:
Jag blir frilans igen, vilket naturligtvis inte utesluter att jag skriver för tidningen. Men allra mest längtar jag efter att arbeta med lite längre och segare projekt där det finns utrymme för långa tankar. Tempot i magasinsvärlden är väldigt högt, och det passar olika människor olika bra.

Nu ska jag planera en bok som blir klar allra tidigast om ett år, gärna ännu senare. Mellan kapitlen kommer jag förstås gärna till Kalmar fotoklubb och pratar bilder höst och vår (för jag känner väl igen dig därifrån?).

Några rader om varför jag slutar finns att läsa här.




Japp Kalmar fotoklubb är jag med i men vi har aldrig träffats då jag har missat dig varenda gång vilket har retat gallfeber, kan inte jag så kan inte du men så är det här i livet, vi gör ett nytt försök snart.
Mvh Rogge
 
gors skrev:
Jag blir frilans igen, vilket naturligtvis inte utesluter att jag skriver för tidningen. Men allra mest längtar jag efter att arbeta med lite längre och segare projekt där det finns utrymme för långa tankar. Tempot i magasinsvärlden är väldigt högt, och det passar olika människor olika bra.

Nu ska jag planera en bok som blir klar allra tidigast om ett år, gärna ännu senare. Mellan kapitlen kommer jag förstås gärna till Kalmar fotoklubb och pratar bilder höst och vår (för jag känner väl igen dig därifrån?).

Några rader om varför jag slutar finns att läsa här.

Tack så mycket själv. Visst ska jag ut med min Ricoh GRD. Jag ska försöka fixa så att avtryckaren slutar kärva.

Det känns jävligt trist att du ska sluta Göran. Jag tycker tidningen tog ett enormt kliv framåt i både kvalitet och intressant innehåll när du tog över. Jag gillar dina texter också. Du skriver avspänt, personligt och bra.

Samtidigt önskar jag Magnus lycka till. Om någon kan axla manteln så är det han.

/Joakim
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.