Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis utskrift från Canon!

Produkter
(logga in för att koppla)
Hittade detta på deras vilkor

Genom att sända information eller material av något slag ger du Canon obegränsad och oåterkallelig rätt att använda, reproducera, offentliggöra, förevisa, modifiera, sända och distribuera detta material eller information.

Man ska kanske tänka efter före innan man laddar upp sin bild och vill ha en utskrift...

Jörgen

Nån som snabbt kan säga vilken skrivare man ska välja om man bara vill utnyttja erbjudandet för bildens skull? Storlek och kvalitet?

Igelkott skrev:
Nån som snabbt kan säga vilken skrivare man ska välja om man bara vill utnyttja erbjudandet för bildens skull? Storlek och kvalitet?

Nej, men läsinlägget före ditt...
m du sänder din bild till dom så ger du dom rätten att göra vad fan som helst med din bild. Inget jag skulle göra, I alla fall.

Man kan väl alltid skicka en bild tagen på en Nikon om man är ute efter ett testkort. ;).....eller kanske på en vattendroppe, för det finns ju sådana i mängder så det går ju knappt att urskilja skillnaden på vems som är vems, eller hur.

Skrivaren med högsta modellnamnet brukar ofta vara den bästa.

Walle skrev:
Nej, men läsinlägget före ditt...
m du sänder din bild till dom så ger du dom rätten att göra vad fan som helst med din bild. Inget jag skulle göra, I alla fall.

Ja och nu läste jag det igen i inlägget under mitt.

bilden man får tillbaka har massa lull-lull skrivet på 2 ställen vilken skrivare det är, så det är inget alternativ att dryga ut familjealbumet med!

ANNONS