Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis tidning som pdf

Produkter
(logga in för att koppla)

Brummelisa

Aktiv medlem
Hej!

Återigen har Focusmagazine (www.focusmag.info)
lagt upp sin kommande tidning på 176 sidor på Internet.

De gör inte så för att bara temporärlägga den någonstans innan tryck utan de har alltid gjort så (även back-issuena ligger öppna och kan laddas ner från deras hemsida).

Oftast får man inte med förstasidan.

Tidningen innehåller ofta mycket bra intervjuer av fotografer och många fina bilder av stora mästare (och självklart av kommande mästare). Tidningen är också mycket bra i tryck och det är nog därför de kan göra så här. De vet att man köper tidningen ändå...

I alla fall, läs och njut

http://www.focusmag.info/oct07.pdf

/ Marcus

Cool tidning! men en sak som jag tycker är så trist.. All fotografi i USA ser upp till och strävar efter att ta bra "fine art nude" bilder.. det är det alla vill kunna i USA.. sååå trist med nudes! :)

Jag såg precis att jag är med i den tidningen också.

www.largeformatphotography.info/forum (ett forum för storformatskameror) skrev en av ägarna till tidningen att han hade bytt publicerare och därför ville vara snäll och sa att man kunde skicka in bilder till tidningen och så skulle tio fotografer få vara med.

Jag finns på sista sidan längst ner till vänster.

/ Marcus

Härligt!

Tyvärr, lyckas inte jag ladda ner två av numrena från 2007,
augusti och maj. De ligger längst ner på sidan.

Det råkar inte vara så att du lyckats med det och kan maila
dom till mig? :)

Grattis får man väl säga då!
Brummelisa skrev:
Jag såg precis att jag är med i den tidningen också.

www.largeformatphotography.info/forum (ett forum för storformatskameror) skrev en av ägarna till tidningen att han hade bytt publicerare och därför ville vara snäll och sa att man kunde skicka in bilder till tidningen och så skulle tio fotografer få vara med.

Jag finns på sista sidan längst ner till vänster.

/ Marcus

Tre Ess skrev:
Härligt!

Tyvärr, lyckas inte jag ladda ner två av numrena från 2007,
augusti och maj. De ligger längst ner på sidan.

Det råkar inte vara så att du lyckats med det och kan maila
dom till mig? :)

Jo, jag har dem. Den längst ner är den som är ute nu (har du 135 spänn över är dem väl investerade :)

skicka ett mess till mig via fotosidan, så lägger jag upp dem på en ftp och tar ner dem när du har laddat hem dem.

/ Marcus

ANNONS