Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
gratis minneskort
- Trådstartare jonas 77
- Start datum
fnurp
Medlem
En dum fråga... När man ska registrera sig och skriva in Tillverkningsnummer, är det då serienumret som står under telefonen eller produktnumret som står på lådan eller om det var på nån lapp som låg i lådan?
(Antar att man skriver in promotion koden först senare i registreringen alternativt när man redan är registrerad?!)
(Antar att man skriver in promotion koden först senare i registreringen alternativt när man redan är registrerad?!)
RolandM
Aktiv medlem
jonas 77 skrev:
jag har köpt en canon 350d och fick se att man fick ett minneskort gratis om man loggade in på en sida.
Jag följde instruktionerna och det hände ingenting.
Jag kontaktade canon och det har gått 4-5 dagar och inget har hänt.
Har nån lyckats att registrera och få bekräftelse på detta?
Jag får det till att minneskortet kostar en kamera...
PMD
Aktiv medlem
Re: Re: gratis minneskort
När man köper en enklare digitalkompakt så brukar det följa med ett ganska litet minneskort, och det här är ju bättre. Synd bara att de inte kunde lägga med kortet i kamerakartongen.
PD (som fick sitt kort cirka två veckor efter registrering)
Ja, eller att det följer med ett (halv-)rejält minneskort när man köper en 350D, fast med fördröjning.RolandM skrev:
Jag får det till att minneskortet kostar en kamera...
När man köper en enklare digitalkompakt så brukar det följa med ett ganska litet minneskort, och det här är ju bättre. Synd bara att de inte kunde lägga med kortet i kamerakartongen.
PD (som fick sitt kort cirka två veckor efter registrering)
Bobhund
Aktiv medlem
Efter att manb har registerat sig vilken lapp i lådan är det jag skall gå efter då på canon sidan? alltså vad står det på lappen fattar ingenting. Är det ett speciellt formulär efter att jag loggat in på canon sidan jag skall göra eller? Någon som vill lägga ut en skärmdump på hur formuläret ser ut?
hailstorm
Aktiv medlem
Starsara skrev:
Är det här med gratis minneskort något som gäller bara för de som köpt lite "mastigare" kameror, typ 350d, eller hur kommer det sig att jag som nyss köpt powershot a95 inte kan få detta?
det gäller endast 20d och 350d. 300d hade också den lyxen om jag minns rätt.
GL3ON
Medlem
Jag kan ju knappast säga att tillverkningsnummret satt bra iaf..
Såhär ser det ut efter första dagen:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/prodnr.jpg
Edit: Stog på garantisedeln också märkte jag nu.
Såhär ser det ut efter första dagen:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/prodnr.jpg
Edit: Stog på garantisedeln också märkte jag nu.
Senast ändrad:
PMD
Aktiv medlem
Tillverkningsnumret
Det registreras i varje bildfil också.GL3ON skrev:
Stog på garantisedeln också märkte jag nu.
martinskövde
Ny medlem
Gäller erbjudandet fortfarande?
Att man får minneskort vid registrering och vart ser man det i så fall? Kameran är på väg nämligen....
Att man får minneskort vid registrering och vart ser man det i så fall? Kameran är på väg nämligen....
Peter.H
Aktiv medlem
Re: Gäller erbjudandet fortfarande?
På utsidan kartongen skall det sitta en klisterlapp med nummer. O ja, erbjudandet gäller året ut.
martinskövde skrev:
På utsidan kartongen skall det sitta en klisterlapp med nummer. O ja, erbjudandet gäller året ut.
Ibanez Magnus
Aktiv medlem
Jag hittar inte var man får ett minneskort?
Har varit reg på Image Gateway länge.
Var hittar jag om kortet?
Tacksam för svar.
/Magnus
Har varit reg på Image Gateway länge.
Var hittar jag om kortet?
Tacksam för svar.
/Magnus
PeterV6
Aktiv medlem
När jag efter många om och men(sidan ville inte registrera min kamera) klarat av registereringen får man logga in på nytt och där finns en länk där det står att man är berättigat till ett kort.
Den följde jag och fick fylla i mina adressuppgifter på nytt. När jag sedan skickade iväg svaret, fick jag ett mail efter några minuter som sa att minnet skickas inom 10 arbetsdagar(tror jag )
Jag håller med om att det var bökigt
Den följde jag och fick fylla i mina adressuppgifter på nytt. När jag sedan skickade iväg svaret, fick jag ett mail efter några minuter som sa att minnet skickas inom 10 arbetsdagar(tror jag )
Jag håller med om att det var bökigt