Annons

Gotlands folkhögskola?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har också blivit kallad och kommer självklart dit - gotlänning som man är... :)

Är det några andra här som har blivit kallade till antagningsdagarna?

..nu är jag anmäld i sista sekund. Hoppas det löser sig med att ta sig dit :) Ska bli spännande..

Har också blivit kallad, men är på skolresa till Norge samma dagar! Vad ska man göra, ha kul "sista natten" med klassgänget, eller chansa på Gotland...????

Jobbigt läge. Det kan du nog bara själv svara på. Själv tycker jag det är lite jobbigt att lägga såpass mycket pengar på resa osv. och sen är det inte alls säkert att man blir antagen. Men man får göra ett avvägande, utan risker ingen vinst som man brukar säga. :)

Sara: Det stod ju att om man hade förhinder att komma men ändå ville stå kvar som sökande skulle man ta kontakt med undertecknad.

Jonas, jag slängde iväg ett brev till dig här på sidan. Du kan väl svara såfort du ser det.

Mvh, Christoffer

Jo, läste det, och ringde till dem. De sa i princip att de som kommer har förtur och det finns ingen chans att komma någon anna dag, tyvärr... Fortfarande i valet och kvalet...

Wihey, jag ska på ansökningsdagarna imorn och på onsdag, tar tåget om en och en halv timme. Ska försöka fixa nån middag innan, och så bör jag nog packa.. haha. Så här i sista stund, bör man ringa och säga att man kommer med nattbåten?

Du vet att båten anländer till Visby som ligger ungefär en timmes bilfärd norr om Hemse? Jag kommer inte ihåg om det gick nattbussar på vardagarna...?

I brevet stog att en buss kommer och hämtar.. Tänkte om man skulle behöva anmäla sig till den, eller om det var underförstått att man skulle åka med den om man tackade ja till dagarna..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar