Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Glad midsommar, alla fotokompisar!

Produkter
(logga in för att koppla)
Glad Midsommar!
Jag har inte hunnit fota något idag ännu.
Men det verkar bli bröllopskörning med brukshäst först och gardenparty med jamband sedan, så nån bild blir det nog. Denna bild är från årets examen i Jokkmokk.

Patrik

Bilagor

• firande.jpg
    firande.jpg
    49.7 KB · Visningar: 571
Även jag får väl passa på att önska trådskaparen och alla andra en trevlig midsommar! Kanske blir det lite foto i helgen i Stockholm?

/Jon

Spaceman Spiff skrev:
Även jag får väl passa på att önska trådskaparen och alla andra en trevlig midsommar! Kanske blir det lite foto i helgen i Stockholm?

/Jon

- Det tror jag nog, Jon. Jag tänkte dra iväg några skott redan idag när sonen och jag är på Skansen. Någon annan som ska dit?

Glad midsommar på er!

Jag ska till Långholmen idag och kolla på en dansteatermusikal om Jacques Brel. Kameran ska med. :eek:)

jido skrev:
- Det tror jag nog, Jon. Jag tänkte dra iväg några skott redan idag när sonen och jag är på Skansen. Någon annan som ska dit?

Skansen var jag på för ett par år sedan. Aldrig mer ett besök där på midsommar. Alldeles för mycket folk. :eek:)

Bilagor

• aa.jpg
    aa.jpg
    87.7 KB · Visningar: 520
Glad midsommar allesammans

Festa av er nu och håll kameran högt!

//Marcus

Bilagor

• 1766-raketen-50k.jpg
    1766-raketen-50k.jpg
    49.8 KB · Visningar: 494
Ha en härlig helg och krama varandra i trafiken! :eek:)

Bilagor

• smorblomma-dagens.jpg
    smorblomma-dagens.jpg
    9.7 KB · Visningar: 410
Önskar er alla en Glad Midsommar med ett snapshot.
Det är en unik bild, motivet existerar inte längre...:)

Bilagor

• gubbar.jpg
    gubbar.jpg
    64.5 KB · Visningar: 219
Här kommer ett par bilder från mitt midsommarfirande med Parkteatern och Jacques Brel. :eek:)

Bilagor

• brel1.jpg
    brel1.jpg
    88.5 KB · Visningar: 195
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar