Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
Per_tissen
Aktiv medlem
gitte edelman
Aktiv medlem
(Ja, jag tyckte ju att du var först framme med rätt svar på förra frågan, Per.)
Jag tror det är en bergvägg. Och så har någon tydligen tappat sina solglasögon när dom klättrat upp. (Uppe i vänstra hörnet.)
Eller så är det den avslagna foten på en trädgårdsurna.
Jag tror det är en bergvägg. Och så har någon tydligen tappat sina solglasögon när dom klättrat upp. (Uppe i vänstra hörnet.)
Eller så är det den avslagna foten på en trädgårdsurna.
Per_tissen
Aktiv medlem
Ingen bergvägg, eller urna och vare sig tenn eller en hästsko... Men det kanske skulle kunna bli en hästsko, fast då krävs nog en hel del arbete först.
Per_tissen
Aktiv medlem
Damoor skrev:
Järnmalm kan de ju inte vara?
Är du riktigt, riktigt säker på det?
Per_tissen
Aktiv medlem
JMScanner
Aktiv medlem
skogsbaronen
Aktiv medlem
En båt?
JMScanner
Aktiv medlem
Hej
Storleksmässigt kan det vara en båt....men inte riktigt en båt. Inget som vanligen finns i sjön.
Ledtråd igen:
Taget med tele, på långt avstånd. Skulle jag kommit närmare skulle jak kanske inte varit vid "mina sinnens fulla bruk"?
Denna bild kanske kan hjälpa...?
(Nu tar ni väl det, men det är ju meningen, trots allt)
Storleksmässigt kan det vara en båt....men inte riktigt en båt. Inget som vanligen finns i sjön.
Ledtråd igen:
Taget med tele, på långt avstånd. Skulle jag kommit närmare skulle jak kanske inte varit vid "mina sinnens fulla bruk"?
Denna bild kanske kan hjälpa...?
(Nu tar ni väl det, men det är ju meningen, trots allt)
Bilagor
JMScanner
Aktiv medlem
ja, dom kanske är tagna på lite för långt avstånd....men så värst otydliga tycker jag inte dom är.
Annars bör den sista bilden och ledtrådarna knäcka svaret.
ledtråd igen:
Bilden togs i Norrköping den 17/5 2007. Den som vet om nått som hände där då vet också svaret.
Ny bild...och du hade rätt, dom är visst lite suddiga...dags för ett större tele kanske.
mvh
Annars bör den sista bilden och ledtrådarna knäcka svaret.
ledtråd igen:
Bilden togs i Norrköping den 17/5 2007. Den som vet om nått som hände där då vet också svaret.
Ny bild...och du hade rätt, dom är visst lite suddiga...dags för ett större tele kanske.
mvh
Senast ändrad: