Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
Per_tissen
Aktiv medlem
skjutmått? De kan man ju inte leva utan
Anteman
Aktiv medlem
Per_tissen skrev:
skjutmått? De kan man ju inte leva utan
Du har så rätt. Bara synd för mig när batteriet tar slut
Bilagor
Per_tissen
Aktiv medlem
Du får väl ha en analog i bakfickan som backup... resonemanget verkar bekannt från något annat område
Jag har tyvär inte möjlighet att bevaka tråden på ett par timmar om jag lägger upp en bild så någon annan får tjuva. Jag ska iväg på AutoCAD-föreläsning till efter sex, jippi... :-( Utbildning förlagd efter klockan fyra brukar inte ge så mycket.
Jag har tyvär inte möjlighet att bevaka tråden på ett par timmar om jag lägger upp en bild så någon annan får tjuva. Jag ska iväg på AutoCAD-föreläsning till efter sex, jippi... :-( Utbildning förlagd efter klockan fyra brukar inte ge så mycket.
Per_tissen
Aktiv medlem
Den där var inte att leka med...
Det skulle kanske kunna vara någon form av stativ/hållare?
Det skulle kanske kunna vara någon form av stativ/hållare?
Per_tissen
Aktiv medlem
mange78 skrev:
ett gångjärn till en dörr eller liknande.. Ser ut att sitta på ett fordon dessutom?
Ja, givetvis, det är ju en därrinfästning på en jeep!
Per_tissen
Aktiv medlem
Anteman skrev:
Föresten, hur gick det med a-cad föreläsningen? Kunde hålla ögonen öppna hela tiden?
Det gick utmärkt. Liten grupp och rätt mycket praktiskt så vakenheten var inget problem. Dock är det rätt segt när man har ett hum om vad man pysslar med och blir klar för fort
Per_tissen
Aktiv medlem
Bara för att vara helt klara så är det väl Magnus bild?
gitte edelman
Aktiv medlem
Bara för oss icke-invigda fossil (el. rättare: mig icke-invigda fossil); vad är auto-CAD?
Per_tissen
Aktiv medlem
Auto-CAD är ett mycket användbart program för ritningsframställning. Man gör helt enkelt sina ritningar av maskindelar (eller hus eller vad man nu vill rita) där i stället för på papper.gitte edelman skrev:
Bara för oss icke-invigda fossil (el. rättare: mig icke-invigda fossil); vad är auto-CAD?
Eftersom Mange verkar upptagen kör jag en till bild, jag såg ju faktiskt att det var en Jeep
Bilagor
Per_tissen
Aktiv medlem
Diskus är helt åt skogen, men att gräva fram var nog inte så tokigt...
Vi har jobbat både med I-DEAS och NX3 i maskinsammanhang men nu är det FactoryCAD som gäller. Jag skulle då inte vilja rita, constraina och visualisera en hel fabrik i något av de programen Snacka om overkill.
Vi har jobbat både med I-DEAS och NX3 i maskinsammanhang men nu är det FactoryCAD som gäller. Jag skulle då inte vilja rita, constraina och visualisera en hel fabrik i något av de programen Snacka om overkill.
Per_tissen
Aktiv medlem
Ingen kruka, inte upp-och-ner. Det är rent av dåligt att vända upp-och-ner på grejen.
De tre olikfärgade områdena har olika ursprung men liknande funktion.
De tre olikfärgade områdena har olika ursprung men liknande funktion.