Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
macmolarin skrev:
"Bara" 46 sidor om du ändrar dina inställningar lite. Jobbigt att behöva klicka...
pja, när jag hade bbb så lät jag varje tråd vara på bara en sida.. funkade bra hur lång den än var eller hur många bilder det än fanns i den.
men med äckel-telia 2mbit så funkar inte det längre... inte alls. :eek:(
inge kul att vara tvungen å byta ner sig.
 
Har ingen sagt Malmöhus slott så drar jag till med det nu.
(Men inte vet jag vilket kranium jag ska associera till förstås..)
 
gitte edelman skrev:

(Stadshuset i Sthlm var väl en bottengissning - typ 'illerbur', som jag en gång framkastade på vad som visade sig vara ölflaskor. Stadshuset är ju både senare och kantigare än den där krokanen.)
Det där tycker jag faktiskt var lite småtaskigt sagt. :) Känner att jag måste försvara min "bottengissning"

Vad tycks om den här "krokanen" som sitter på stadshuset i Stockholm? Ok, den är väl inte helt lik, men bottengissning.... hmmm

//Anders
 

Bilagor

  • stadshus.jpg
    stadshus.jpg
    12.9 KB · Visningar: 136
tjing skrev:
klart att det är kronborg i Hälsingör.
Kortet är taget från Svenska sidan

Mycket lurigt

Rätt svarat. Ber att få grattulera och överlämna stafettpinnen.

Visst är det Kronborgs slott i Helsingör, plåtat med 420 mm från hamnen i Helsingborg.
 

Bilagor

  • crw_4683x.jpg
    crw_4683x.jpg
    15 KB · Visningar: 139
jävlar i el liten låda jag har ju inga bilder som passar så jag passar.

Kanske lasse har något lurigt på lager.

Jag ville bara visa mig duktig som vanligt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.