Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
skorvdalen
Aktiv medlem
av all kokt mat är nog denna godast
skorvdalen
Aktiv medlem
skorvdalen
Aktiv medlem
Falumas
Aktiv medlem
en annan variant. från indien. (den afrikanska var bättre)
Den där skulle nog inte länsman gissa rätt på vad det är. Finns dom att beställa?
/Karl
Falumas
Aktiv medlem
Singelsculler
(Skulle förstås kunna vara en dubbelsculler också men jag tycker nog det ser mer singel ut på bilden)
Den var kanske för lätt, men nog är en singelsculler helt rätt. Lägger upp bilden i sin helhet ikväll.
/Karl
ztenlund
Aktiv medlem
Den var kanske för lätt, men nog är en singelsculler helt rätt. Lägger upp bilden i sin helhet ikväll.
/Karl
Ja, kanske men jag ska erkänna att jag nog sett fler dylika "båtar" jämfört med den sk medelsvensson.
Hursomhelst prövar jag med följande bild, så får vi se huruvida det är lätt eller svårt.
Bilagor
ztenlund
Aktiv medlem
Sprial i glas.. Verkar nästan vara en lampa?
Att föremålet till stor del består av glas är ju rätt, men i övrigt så var det inte särskilt nära.
Falumas
Aktiv medlem
Ja, kanske men jag ska erkänna att jag nog sett fler dylika "båtar" jämfört med den sk medelsvensson.
Här är bilden, tagen med min kamera men med mig för en gång skull på andra sidan linsen.
/Karl
Bilagor
Falumas
Aktiv medlem
Hursomhelst prövar jag med följande bild, så får vi se huruvida det är lätt eller svårt.
Macro på glödlampa av något slag tagen ur konstig vinkel.
/Karl
skorvdalen
Aktiv medlem
korkad skruv