Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, det där med Fru gårman visar ju på tydlig dumhet. Att den som kom på det besitter sådan alltså! Och förutom att det är en ordvits som många tycks ha missat så fattar jag faktiskt inte varför en Fru nödvändigtvis skulle behöva ha kjol heller.. Tönteri! Och svårare att få ungar att komma ihåg innebörden av skylten om ordvitsen försvinner..

Men nu till en ny:)

Bilagor

• guess.jpg
    guess.jpg
    20.4 KB · Visningar: 71
Fast den är inte suddig:) Det är bara det att första utsnittet är 100% ur en gammal 10d. En flera år gammal bild jag aldrig varken kastat lyft in i PS förut.. Och än mindre visat på fotosidan även om jag personligen (i motsats till en del andra) tycker att andra gott kan få visa motivet då och då. Om de vill det..

Bilagor

• guess.jpg
    guess.jpg
    11.3 KB · Visningar: 100
Det enda jag kan få ut av bilden är att det är vitt skum eller snö på nåt slags underlag... har inte varit tillräckligt aktiv på FS antagligen för jag vet inte vad det är folk inte vill veta av... :)

Nä, varken semla eller katt;)

Men bara för att jag måste iväg och jobba snart så ska ni få en liten del till.. Med risk att det blir lättare så någon annan snart kan ta över:)

Bilagor

• guess.jpg
    guess.jpg
    4.2 KB · Visningar: 98
Nä ni.. Inte trodde jag att den skulle vara så svår. Men ni börjar iaf närma er nu. Ordet är nästan skrivet, men bara nästan;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar