Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
chrilles sida
Aktiv medlem
Nope
chrilles sida
Aktiv medlem
Den "är" från Skåne men finns även i Värmland.
mannbro
Aktiv medlem
chrilles sida skrev:
Då får vi se om ni kan denna..
Hmmm...nu är ju inte jag sådär jättevan med svenska pengar nuförtiden, men jag skulle bestämt påstå att det där är en tjuga. Tycker jag ser Nils Holgerssons luva sticka upp mellan åkrarna.
chrilles sida
Aktiv medlem
chrilles sida
Aktiv medlem
Skylt i glasfiber
chrilles sida
Aktiv medlem
Skylt då ??
chrilles sida
Aktiv medlem
Tycker att det sitter en 8mm bult i motivet.chrilles sida skrev:
Skylt då ??
chrilles sida
Aktiv medlem
Typ varnings skylt eller tillex reklam men ettan ligger nog närmast
chrilles sida
Aktiv medlem
Lotta vaken än.lottawe skrev:
Tycker det stämmer dåligt med Herr Gårman och Fru Gårman är ju inte riktigt vardag (än. Och som väl är!)
Men gissningen får ändå gå till någon av dem. Övergångsställesskylt alltså.
chrilles sida
Aktiv medlem
chrilles sida
Aktiv medlem
Vi får säkert sova på saken Lotta men vi har nog fel båda två.
mannbro
Aktiv medlem
lottawe skrev:
Tycker det stämmer dåligt med Herr Gårman och Fru Gårman är ju inte riktigt vardag (än. Och som väl är!)
Men gissningen får ändå gå till någon av dem. Övergångsställesskylt alltså.
Visst är det Herr Gårman, eller i alla fall hans Ukrainska kollega Herr Gårmaninov
Bilagor
mikaelj_1975
Avslutat medlemskap
Off-topic men...
Intressant det där med Herr Gårman. Läste nyligen en artikel i en tidning om att det varit stora protester kring Herr Gårman och bristen på en Fru Gårman. Det var väl en del krav också på att en Fru Gårman skulle tas fram.
Har folk missat ordleken i Herr Gårman? Där det skall vara "Här går man". Saknar dom totalt humor eller är dom bara rent korkade?
Undran från min del blir då hur man skall få fram en utbildande ordlek ur "Fru Gårman"?
Intressant det där med Herr Gårman. Läste nyligen en artikel i en tidning om att det varit stora protester kring Herr Gårman och bristen på en Fru Gårman. Det var väl en del krav också på att en Fru Gårman skulle tas fram.
Har folk missat ordleken i Herr Gårman? Där det skall vara "Här går man". Saknar dom totalt humor eller är dom bara rent korkade?
Undran från min del blir då hur man skall få fram en utbildande ordlek ur "Fru Gårman"?