Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
jahapp - då är det väl en vaxskrapa till surfingbrädan då... eller nåt. men nu ere iaf färdiggissat för ikväll. natti natti.

Jag måste bekänna. Jag har ingen aning om vad det är och vad den ska användas till. Inte heller visste dom i affären vad det är, trots att det satt en sån i alla badbyxor av detta märke.

Jag trodde i min enfald att ni där ute skulle hjälpa mig ur mina bryderier. Men icke!

Nu ger jag upp och går och lägger mig. Suck.

Varsågod och ta över den som vill och har lust.

Natti natti

Men Qvanna (Lappländskt/samiska (försvenskat troligen) ord för det täcka könet egentligen, men även för en upprörd överaskning.
Du är ju helt sanslös.
Skrattar så jag kissar på mig.
Här har man suttit hela kvällen och så får man inget svar.
Det var faktiskt riktigt kul.
God natt.
Mvh/-Anders

Först trodde jag det var en klädhängare för badbyxor sedan ett reklammärke?

Kan det inte vara en sådandäring som politikerna har...............när dom kliar varandra på ryggen.

Det är nog en vaxkam, och det är väl logiskt att slänga med en sån med ett par badbrallor. Sven, nu kommer du att se ut som en riktig surfare på beachen i sommar.

Då tar jag en till, eftersom ingen annan vill.

Och den här gången vet jag vad det är för något!

Kom igen och gissa.

Bilagor

• 060301_1.jpg
    060301_1.jpg
    9.4 KB · Visningar: 103
Det var som jag trodde. Inte skön att sitta på ;-)

Här kommer en bild till.

Bilagor

• 060301_2.jpg
    060301_2.jpg
    9.8 KB · Visningar: 93
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar