Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Bil akvarium

froslunda skrev:
Finns hur många kul akvarium som helst.
Väggakvarium är naturligtvis byggt in i en garderob eller står på andra sidan väggen med hål i väggen.

vilken häftig bil...ja, jag menar fiskbil!!
kan man ha den i en lägenhet 4 trappor upp??
och hur matar man dom?? är det en dröm..eller finns det fiskbilar???
ursäkta inlägget...men jag blev så förvånad!!!mvh en som lär....ännu!!!
 
tyst och fint!!! men det fattas en gåta...i form av en liten bit bild.....var så goda...för det är väl en gissa motivet kanal..detta??
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    1.6 KB · Visningar: 547
Du är för rolig Johanna! En gissa-motivet tråd! Var får du allt ifrån?!
Just när jag funderade på hur man matar bilfiskarna. (Ja, det finns ju en art som heter bilfisk, faktiskt, så dom är väl givna invånare i kärran) - Gissar att man får vara rätt snabb när man öppnar dörren...

Din bild gissar jag är det som kallas 'havsutsikt' i turistbroschyrerna. :)
 
tvärt om, tvärt om....ja inte kan man hitta detta i en hotellsalong!!!! eller det kanske man kan i dessa tider.....? det som är ett hål på bilden är en trävägg....
 

Bilagor

  • 2.jpg
    2.jpg
    1.6 KB · Visningar: 530
jag tror att man får mata fisken med den lilla där uppe vid solluckan....eller som du säger dörrvägen...konstiga doningar i alla fall....och bilfisk...inni...det är en spännande värld..där utanför.....eller inni hur man vill vända det....
 
Konstigt blir det först när man stannar vi rödljuset och finner bilfiskarna bredvid sig, he, he...:)

Jag gissar på ett skruvstäd!
 
kanske man skulle ha grodmansutrustning i fall i fall... det är ju köer i de stora städerna har jag hört!!! och till kaj kommer man inte med bilen så att man kan länsa....bilfisken överbord...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.