Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Skall som sagt iväg. Frittfram . Har ingen lagt in någon bild tills jag kommer hem ikväll vid 9 så slänger jag in en..
 
bild två hade mycket vatten och en båt upp och ned...så det är praktiskt för just sån´t...kanske även för fiskintressen...kan sägas att den bör tömmas emellanåt....
 
jag drar mig tillbaka och lämnar över till Bo.
rätt svar på bildgåtan var tidningsställ....
 

Bilagor

  • 4.jpg
    4.jpg
    3.9 KB · Visningar: 646
ja, det finns mycket som är annorlunda...och detta tidningsställ är ovanligt för det har hjul.. och jag fick genast idén att göra en bildgåta av det...kanske jag hittar ett akvarium i trä...det skulle säkert bli en fin gåta.. om vattnet bara stannade kvar i det......rolig tanke...
 
det var ett härligt akvarium! en levande tavla att vila ögonen på...men är det inte trångt inni?
ja, platta fiskar.....men dom måste ju kunna vända sig...??? jag har inte anat att det fanns tavelakvarier......!!1
 
blixt gordon skrev:
det var ett härligt akvarium! en levande tavla att vila ögonen på...men är det inte trångt inni?
ja, platta fiskar.....men dom måste ju kunna vända sig...??? jag har inte anat att det fanns tavelakvarier......!!1

Utan att veta, undrar jag om inte det finns ett djup (in i väggen). Tavelakvarium... Ärligt talat.

En garderob, t.ex. bakom väggen där akvariumet vilar på en ställning eller motsv. Sedan exponeras bara en vägg mot åskådaren....

Platta fiskar... *ojojoj*

//JonasL
 
ja, flundror är platta och det finns säkert fiskar med den formen även i akvarium...eller...jo, fast på högkant vill säga!!
 
Bil akvarium

Finns hur många kul akvarium som helst.
Väggakvarium är naturligtvis byggt in i en garderob eller står på andra sidan väggen med hål i väggen.
 

Bilagor

  • spec011[1].jpg
    spec011[1].jpg
    36.5 KB · Visningar: 1,584
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.