Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tror att jag vet vad det är på bilden men eftersom jag inte har möjlighet att lägga upp någon ny bild vill jag inte gissa. Jag levererar dock en ledtråd till det jag tror att det är så få vi se vad responsen blir på det.

Jag tror att det är en leksak som många av oss lite mera mogna pojkar lekte med när vi var små och det var någon vuxen med.

---/T
 
Jag tror att jag vet vad det är på bilden men eftersom jag inte har möjlighet att lägga upp någon ny bild vill jag inte gissa. Jag levererar dock en ledtråd till det jag tror att det är så få vi se vad responsen blir på det.

Jag tror att det är en leksak som många av oss lite mera mogna pojkar lekte med när vi var små och det var någon vuxen med.

---/T


Du har helt rätt i din gissning
 
Det är nästan så jag skäms lite över att ha sett det där direkt, det borde varit krångligare...
Här kommer en ny bild som förhoppningsvis tar lite längre tid;-)
 

Bilagor

  • _img_12076.jpg
    _img_12076.jpg
    5.5 KB · Visningar: 101
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.