ANNONS
Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Sorry Per_tissen.
Men jag kan inte se vitsen med att lägga ut en bild att gissa på som har så låg kvalitet att man inte kan se vad det är för material ens. Att sluta sig till en bild avgörs ju av form, färg, material och mycket annat och när man inte kan urskilja detta är det omöjligt att göra en kvalificerad gissning. Visst kan man skjuta blint i mörkret men hur kul e de?

Jag skulle bli glad om du kunde få till en bättre bild som förmedlade lite mer "basfakta" så att även jag kan försöka mig på en gissning.

Ps. Ledrtådar i texten är alltid lika roligt som förvillande och uppskattas mer ju klurigare de är.

De är ju solklart att de är en tiara av glanspapper, som barnen har på lekis (eller dagis kanske det heter nu) tiaran har blivit något misshandlad, (som vanligt;)

Lasses förklaring till vad det är måste jag medge är mycket konkret och bra, men helt galet är det tyvärr också.

tipset att kisa är faktiskt inte så dumt, precis samma bild som förra gången men nerskalad blir lättare att skönja

Bilagor

• Telefon318_1.jpg
    Telefon318_1.jpg
    18.3 KB · Visningar: 82
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.