ANNONS
Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Det ser onekligen "rejält" ut, och med både Shell-logga och Würth(är det väl?)-märke kanske det skulle kunna vara ett plogblad, skopa eller något liknande? Det är iaf någon slags tung utrustning.

Ni ska få en ledtråd till och en bättre bild.
Motivet är klart mycket snabbare än skylift och gaffeltruck.

Bilagor

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    50.8 KB · Visningar: 77
Tackar! Visste väl att det en vacker dag skulle betala sig att genom maken skaffa sig rudimentära kunskaper om extrema bilar...

Nåväl, här kommer en ny bild som säkert är alldeles för lätt?!

Martina

Bilagor

• threeIMG_4193.jpg
    threeIMG_4193.jpg
    29 KB · Visningar: 74
Till vänster i bild ser ut att vara den typ av väv som sitter framför högtalarelement. Jag kan inte deras produkter, tyvärr. Det är en högtalare med på bilden men om den är fristående eller inbyggd i något kan jag inte se utan bara gissa.

Till vänster i bild ser ut att vara den typ av väv som sitter framför högtalarelement. Jag kan inte deras produkter, tyvärr. Det är en högtalare med på bilden men om den är fristående eller inbyggd i något kan jag inte se utan bara gissa.

Högtalare är rätt, en platt variant från 80-talet tror jag.
Tråden är din!

Bilagor

• twoIMG_4193.jpg
    twoIMG_4193.jpg
    16.9 KB · Visningar: 112
Jag ber om ursäkt för bildkvaliteten men bilden fick lov att tas med mobiltelefonen då övrig digital utrustning är på äventyr. Alternativet hade varit att fota det analogt och framkalla filmen men det hade tagit orimligt lång tid då den måste hänga på tork före scanning.

Telefonen i fråga är en Nokia 5800, så nu vet alla pixelpeepare vad den går för;)

Testa att kisa mot bilden så "framträder" den tydligare.

ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.