Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack Stefan, hoppas juryn på Gamleby håller med dig : )

Kom igen nu Tim, var inte blyg - låt höra hur din ansökning såg ut.

Grr... jag vill veta nu hur det blir. Har precis fått ett sommarjobb säkrat juni - augusti, så det vore inte dumt att få veta typ denna vecka.

Inte ett enda foto har det blivit fotat heller på sistone, undrar om man blir lite reserverad mot att fota bara för att man är så spänd på ansökningen nu.
 
Enligt mail från Ingelen Håkansson, typ rektor eller så för programmet, så får vi besked nästa vecka via brev.

De ska ha ledningsmöte i dag, så förmodligen går de igenom vilka som ska kallas till intervju under dagen.

De borde med andra ord vara klara efter i dag och kanske lite i morgon.
 
Det är lite underligt däremot att veta, att under dagen eller i morgon dagen är dem helt säkra vilka som ska komma på intervju. Kan de inte jobba övertid och sätta sig och ringa folk i stället : )

Om jag förstår rätt så kommer intervjudagarna ligga V. 20 eller 21, vilket innebär att vi borde ha ca 2 eller 3 veckor på oss att lösa uppgiften.

Nepp, nu ska jag trolla bort mig lite från fotosidan och försöka släppa utbildningen över helgen.

Vi hörs på tisdag allihopa!
 
: (

Tyvärr delar jag inte er entusiasm längre, har en insider kontakt som gett mig en hint att jag inte hamnade så bra till och med stor sannolikhet inte bli kallad till intervju. Det är dock inte helt kört, men till större del.

Men sånt är livet, det man förlorar vinner någon annan.
 
Tusan också, för kommer inte du in Johan, så kommer inte jag in! grrr...
Men tänk om din insider-man kanske skojar med dig för att du ska bli överlycklig snart. Att du i själva verket HAR kommit in! tänk på det du...=)
 
jag tror jag ska kila upp till skolan och glutta lite på ansökningsbilder. :p

det är gött att du söker jessica, fasst jag trodde du skulle söka GF eller HFF.
 
Hallå!

Jag har varit i Linköping hela helgen och fotograferat en fjuttig liten brasa och lite fyrverkerier, men nu är jag tillbaka.

Tyvärr Sara tror jag inte min Insider-källa skojar, men om det vore så väl.

Varför skulle inte du komma in om inte jag kommer in?

Fast vi som inte kommer in kan starta en egen skola i stället : )
 
Penance skrev:
jag tror jag ska kila upp till skolan och glutta lite på ansökningsbilder. :p

det är gött att du söker jessica, fasst jag trodde du skulle söka GF eller HFF.

Jag har ju redan läst 3 år på en högskola, så jag tänkte, varför upprepa det med HFF? Detsamma gäller GF, det är ju en utbildning inför högre studier. Jag vill hitta en yrkesutbildning utan så mkt upprepning. Men den hade gärna fått haft en konstnärlig inriktning. Men vi får se vad som händer...

Konstfack hade varit SÅ rätt för mig för tre år sedan :(
 
Johan: det känns som du har bättre bilder än mig..fasst man vet iofs inte vad de kollar på. Jessica känner jag på mig får ett positivt besked.
Jag längtar tills jag kommer hem imorrn.. hoppas det ligger ett brev till mig!
 
ja det gör vi... hoppas det blir idag.. posten borde ha kommit nu.. eller vid 11tiden..får ringa hem o kolla!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.