Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)
Ny bild

Jag har lagt upp en ny bild om nån vill kika, den är lite banbrytande för min typ av fotografering, så vore extra intressant att få kommentarer i hur jag lyckats.
 
JAAAAA!!

Tisdag: -
Onsdag: JAAAA!!!

och jag kom med!! Jag är jättejättejätteglad... hoppas verkligen att ni med kom till intervju. Skulle vara konstigt om ni inte gjorde det!
Bor nån i Malmö kan vi samåka!
 
jaha, namnen stod med på pappret =). Jag har inte tittat på papprena utan sambon meddelade mig per telefon. Får se när jag kommer hem då vem som kom med...
 
yes= ) sitter med den här...
har dock lite andra saker och tänka på nu, min slutare la av igår, jobbiggggtt.
 
Senast ändrad:
mmm men har en 300d så klarar mig. men är en rätt stor skillnad mot 1ds an, är bara o gilla läget göra det bästa av det är som tur bara en bild man behöver.
 
Tjah!

Hittade denna tråd nu när jag fått mitt brev! Underbart! Kom vidare! *glad*

Men det är ju inte över än! Ett hinder återstår! Så man får väl spara på hej-ropen lite...

Men det ska bli spännande! Och nu är det minsann dags att börja jobba på uppgiften. Man har verkligen inte många dar på sig! ...och så har dom säkert gjort med flit!

Vi får väl be fotosidan starta en pool för allas ansökningsbilder när väl antagningen är färdig. Det skulle vara jätteroligt att se allas lösningar på uppgiften!!

Ses (kanske!)

//Eric
 
Översta hyllan i min garderob.
Alla bär vi på en hemlighet, en dröm, ett hopp, en svaghet, som vi gömmer högst upp eller längst in i garderoben. Garderoben kan också liknas vid hjärnan, vid tanken, vid minnet, vid erfarenheten, vid drömmen.
Gestalta det du har på översta hyllan i garderoben. Använd dig t ex av föremål som symboliserar "din hemlighet", det du vill berätta.


...det var uppgiften.
 
Japp, känns lite gestaltande men det sätter verkligen kreativiteten på prov. Synd att du inte kom med Jessica (jag hittade inte dig på listan iaf) Sök igen för du e jätteduktig och borde komma in!
 
Att vara jätteduktig är nog inte vad det handlar om alltid. Det finns ett ord (som jag fö tycker är fult.) Ordet är överkvalificerad. Alla som läser ansökningar både till vissa skolor och de flesta jobb känner nog till det ordet.

Jag har inte sökt. Inte någon skola alls i år heller, men nyfiken så jag läser här trots det är jag iaf. Eller uttråkad..
Lycka till!
 
...men varför inga svar till GF intagningen tro? Fuskigt, får väl vänta ännu en dag då.
Den där uppgiften lät spännande, kanske man ska försöka sig på även fast det inte är min uppgift.
 
Med?

Ingen som mot förmodan såg lilla mig på listan?

Fast jag fick i tidigt skede veta att jag inte låg så bra till, så jag vore förvånad om jag blev kallad, har för övrigt inte fått något brev än heller men det kommer väl under torsdagen då.


Grattis Sara, Eric och Peter, hoppas ni löser uppgiften snyggt och kommer vidare. Den verkade klurig.

Jag är också lite förvånad om inte Jessica kom vidare, jag vet förstås inte hur ansökan såg ut, men att döma från fotosidans bilder och den erfarenhet, så känns det som ett givet val.

Men livet går vidare.

Lycka till allihopa, jag hoppas ni har lust att presentera era uppgiftsbilder här så man kan hålla koll och ge lite feedback kanske!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.