ANNONS
Annons

Galleri från min student

Produkter
(logga in för att koppla)
Äh lägg av, du kan la inte begära att folk ska sitta och kommentera hur ditt galleri som bara består av ett gäng bilder på rad ser ut.

Efter som jag redan börjat skriva så kan jag säga så mycket som att det var riktigt kasst. Man fick ingen översikt och för folk med långsamma linor lär det ta en evighet att ladda.

För att göra det bättre kan du till exempel ladda ner simpleviewer som skapar riktigt bra gallerier mycket enkelt.
 
OliverMN skrev:
Hej, jag har gjort ett litet galleri med bilderna jag tog under min student
www.minefield-lan.se/studenten
skulle gärna vilja ha lite kritik och veta vad ni tycker =)

ok, om man bortser från att bilderna är tunga (vilket du verkligen måste göra nåt åt) så är det helt klart en del bra bilder, men bilderna lider av ett stort problem. bildurval. jag förstår att bilderna är valda för att folk som var med ska känna igen sig etc., men om du vill att folk som inte känner dig eller dina vänner ska kommentera bilderna måste du göra ett urval först.

välj ut max 10 bilder som du tycker är bäst och visar på känslan du hade under din student. tänk ut hur du vill presentera dom, framförallt första och sista bilden. sen kan du komma tillbaks och fråga igen.
 
Detta är ju kul för er som var med. Bilderna för övrigt är ju typiska festbilder vilket i & för sig kan vara roligt men ljuset är oerhört hårt & riktigt äckligt periodvis med stora urfrätta ytor.

En blixt som upplättning hade kunnat fixa en del av det men långt ifrån allt, har själv alltid blixten monterad mitt på dagen vid denna typ av fotografering & den är guld värd.

Som sagt, för er som var med så är det kul, för övrigt sett så är det mycket ordinära festbilder du bjuder på...

//Larsa
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.