Advertisement
ANNONS
Annons

G600

Produkter
(logga in för att koppla)

bc103

Medlem
Jag har en F100 som jag är nöjd med, även om kvaliten har varit så där. Nu funderar jag på en ny kamera och har hittat G600 som är oerhört billigt. Nåt vajsing på den kameran då priset är oerhört lågt?r
 
Har precis köpt en G600 eftersom jag ville ha en kamera att "ta med i fickan".
Är jättenöjd med kameran, bilden går att spränga upp rent otroligt i Photoshop utan att det bli pixlar. Även om makron inte är märkvärdig så går det att arbeta med bilden i datorn.
Bilderna får en del rödstick, men man kan väl säga att det blir "varma" bilder.
Det gynnsama priset beror nog på att kameran har funnits på marknaden något år (tror jag) och det kommer ju hela tiden nytt.
Jag är som sagt nöjd med kameran så här långt, även om jag bara har ca 300 bilder som referensmaterial.
Titta gärna på de tester som finns på Pricerunner och Kelkoo.
 
känner en snubbe som har den.. den e klart värd pengarna.. går väl å få för runt 2100!!!
 
Jag har både D100 som jag e jättenöjd med och G600:an. G600 är en robust och bra pocket kamera som har hög upplösning. Helnöjd. Köpte den i somras då den var helt nyutkommen.
 
Vad får du betala för G600 då? När jag jobbade i fotobutik för ett tag sedan var det min absoluta favorit att sälja då jag visste att kunden gick hem med en bra kamera.
Har även sålt den till båda mina föräldrar och de är väldigt nöjda.

/Jon
 
Jag köpte en G600 för ca 6 veckor sedan, mest för att den var billig (2121 kr med min fästmös personalrabatt) och jag ville ha en digitalkamera som jag kunde ta med mig överallt. Jag hade läst några halvnegativa recensioner men har blivit positivt överaskad.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.