Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
G600
- Trådstartare bc103
- Start datum
kanwast
Ny medlem
Har precis köpt en G600 eftersom jag ville ha en kamera att "ta med i fickan".
Är jättenöjd med kameran, bilden går att spränga upp rent otroligt i Photoshop utan att det bli pixlar. Även om makron inte är märkvärdig så går det att arbeta med bilden i datorn.
Bilderna får en del rödstick, men man kan väl säga att det blir "varma" bilder.
Det gynnsama priset beror nog på att kameran har funnits på marknaden något år (tror jag) och det kommer ju hela tiden nytt.
Jag är som sagt nöjd med kameran så här långt, även om jag bara har ca 300 bilder som referensmaterial.
Titta gärna på de tester som finns på Pricerunner och Kelkoo.
Är jättenöjd med kameran, bilden går att spränga upp rent otroligt i Photoshop utan att det bli pixlar. Även om makron inte är märkvärdig så går det att arbeta med bilden i datorn.
Bilderna får en del rödstick, men man kan väl säga att det blir "varma" bilder.
Det gynnsama priset beror nog på att kameran har funnits på marknaden något år (tror jag) och det kommer ju hela tiden nytt.
Jag är som sagt nöjd med kameran så här långt, även om jag bara har ca 300 bilder som referensmaterial.
Titta gärna på de tester som finns på Pricerunner och Kelkoo.
Fläsk-Tarzan
Aktiv medlem
Jag har både D100 som jag e jättenöjd med och G600:an. G600 är en robust och bra pocket kamera som har hög upplösning. Helnöjd. Köpte den i somras då den var helt nyutkommen.
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
Vad får du betala för G600 då? När jag jobbade i fotobutik för ett tag sedan var det min absoluta favorit att sälja då jag visste att kunden gick hem med en bra kamera.
Har även sålt den till båda mina föräldrar och de är väldigt nöjda.
/Jon
Har även sålt den till båda mina föräldrar och de är väldigt nöjda.
/Jon