Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gömslen på bild
- Trådstartare Magnus Nyman
- Start datum
Taiga
Aktiv medlem
storspov skrev:
Mitt bidrag på en orrkoja.
Mvh Simon
Snacka om att man blir sugen på orrspel när man ser denna härliga bild på din koja.
L-G
Taiga
Aktiv medlem
kserv skrev:
Mitt gömsle som börjar bli lite maläten efter ca 15 år
Vart ditt gömsle helt malätet eftersom vi inte kan se det Lars ?
L-G ;-)
Mikael Ångström
Aktiv medlem
Vad kostar ett kammo-nät på ÖB? Ca??
nikitin
Aktiv medlem
Mikael Ångström skrev:
Vad kostar ett kammo-nät på ÖB? Ca??
Camonäten brukar vara lite tunga och otympliga, Wildlife Watching Supplies har några olika modeller, bland annat denna.
-- Nicke
lostartist
Aktiv medlem
Tack för tippset Göran. Ett sådant ska jag inskaffa.
wiggin
Aktiv medlem
Var själv inne på ÖB och letade efter ett liknande kamouflagenät. Hittade ett, och det kostade 395kr för hela nätet.KVICK skrev:
Jag köpte mitt nät på ÖB för 30:-/m.
...
I vilken affär köpte du ditt nät på meterpris? Ser att du också bor i Göteborg, kan det vara så att du köpte det här?
StefanA
Aktiv medlem
På tal om orrgömslen. Hadde ett gömsle i flera år byggt på slanor och snören till stomme som jag sedan till våren täckte med en grön lättviktspresenning. Hemskt fult men effektivt. Med diverse stockar mot vinden och hål i pressenning.
Vet inte hur man lägger ut bilder här på forumet annars har har jag en del bilder på "rucklet".Inte bara orrar utan tranor samt duvhök har man lyckats fånga en del "lyckade" samt massor med "skabbiga" bilder därifrån.
Vet inte hur man lägger ut bilder här på forumet annars har har jag en del bilder på "rucklet".Inte bara orrar utan tranor samt duvhök har man lyckats fånga en del "lyckade" samt massor med "skabbiga" bilder därifrån.
Taiga
Aktiv medlem
kserv skrev:
Riktigt så illa är det inte
lell
Det ser ju bra ut ditt gömsle, är det från den kojan du tar dina örnbilder ?
L-G