Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fyller bilder någon funktion?

Produkter
(logga in för att koppla)

ulfp01

Ny medlem
Mitt jobb har gått från att vara lugnt och odramatiskt till att vara osäkert och ifrågasatt.

Parallellt känner jag att intresset för bilder går från semesterbilder till ladda kameran för jag har mycket ogjort.

Min fundering blir: Är trygghet en hämsko för att uttrycka sig med bilder?

/Ulf

Är inte riktigt säker på vad du menar, men:
Skall du skapa något riktigt stort, så är tryghhet inte den bästa förutsättningen. Historien är rätt tydlig dår.

Ja, bilden fyller definitivt inte bara EN funktion.
Tryggheten är nog ingen hämsko men en vägtrumla - den kan jämna till - men den är å andra sidan inte heller en turbo.
Q

vill nog påstå efter denna sommar och höst att hämskon är snarare oro och ångest, för egen del.När man mår bra och är harmonisk flödar energin och kreativiteten går på högvarv.

Men det är säkert individuellt hur man funkar.
Vissa personer har förmågan att ta fram den där extra gnistan ochkreativiteten när det är som värst, dock inte jag men vad vet man du kanske är en av dom som kan fixa det.

/Olle

ANNONS