Patrik68
Aktiv medlem
Beställde bilder som ska användas till dvd omslag.
Bilderna skulle vara 27.1cm långa enligt beställningen.
Nu var dom bara 26.5 så det går ju inte då.
Då är jag så naiv så jag tror att det räcker med att reklamera med en lång förklaring.
Får bara svar att bilderna blir så stora som bildfilen är.
Ringer och undrar vad dom menar med det?
Det står ju tydligt hur lång bilden ska bli?
Hon säger att dom ska ringa på måndag.
Inte ett ljud på hela veckan så jag ringer igen.
Jag få åter igen sitta 45min i telefon och blir runtskickad.
Det slutar med att hon ber mig att skicka on bilderna?
Jag undrar om hon inte tror mig att dom är för korta?
Hon säger då att hon inte är tekniskt kunnig.
Jag säger att jag kan ta en bild med tummstocken bredvid så ser hon hur långa dom är men det går tyvärr inte.
Vad har jag lärt mig av detta?
Det är inte värt att klaga då min faktura endast var på 80kr och telefonräkningen och huvudvärken blir mycket större än det.
Varför inte bara skicka ut tio nya bilder pronto och få en nöjd kund istället för att vara så oerhört osmidiga?
Jag kan inte vänta flera veckor på dessa bilder bara för att inte dom klarar att sköta en reklamation.
Bilderna skulle vara 27.1cm långa enligt beställningen.
Nu var dom bara 26.5 så det går ju inte då.
Då är jag så naiv så jag tror att det räcker med att reklamera med en lång förklaring.
Får bara svar att bilderna blir så stora som bildfilen är.
Ringer och undrar vad dom menar med det?
Det står ju tydligt hur lång bilden ska bli?
Hon säger att dom ska ringa på måndag.
Inte ett ljud på hela veckan så jag ringer igen.
Jag få åter igen sitta 45min i telefon och blir runtskickad.
Det slutar med att hon ber mig att skicka on bilderna?
Jag undrar om hon inte tror mig att dom är för korta?
Hon säger då att hon inte är tekniskt kunnig.
Jag säger att jag kan ta en bild med tummstocken bredvid så ser hon hur långa dom är men det går tyvärr inte.
Vad har jag lärt mig av detta?
Det är inte värt att klaga då min faktura endast var på 80kr och telefonräkningen och huvudvärken blir mycket större än det.
Varför inte bara skicka ut tio nya bilder pronto och få en nöjd kund istället för att vara så oerhört osmidiga?
Jag kan inte vänta flera veckor på dessa bilder bara för att inte dom klarar att sköta en reklamation.