CharlieJ
Aktiv medlem
Så var det dags för min X100 att bryta ihop. Först i mars som jag kan få den lagad...
Gav den bara upp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så var det dags för min X100 att bryta ihop. Först i mars som jag kan få den lagad...
Nej, jag kan fortfarande använda bländare 2. Se det som att bländaren fastnat på bländare två, och att det inte går att exponeringskompensera för felet.Gav den bara upp?
Nej, jag kan fortfarande använda bländare 2. Se det som att bländaren fastnat på bländare två, och att det inte går att exponeringskompensera för felet.
Ställer jag bländaren på 16 bländar den ned till kanske 8 istället och överexponerar två steg.
Du får berätta hur lång tid det tog att få den tillbaka sen.Samma problem som jag hade på min. Var nyligen på semester i Krakow, och att fota i dagsljus var minst sagt en utmaning. Med ND-filtret igång, och manuella tider så kunde man få några bilder som var ok.
Nu är den inlämnad på service, det verkade inte som om det var första kameran de fått tillbaka.
Du får berätta hur lång tid det tog att få den tillbaka sen.
Då lämnar jag inte in min till jul alltså...Den har nu varit under leverans till verkstad sedan 16/11, fick beskedet 2-4 veckor då jag lämnade in den, så jag ger dom några dagar till innan jag börjar jaga.
Jag fick lämna in min nyligen jag med, är en av de tidiga (Serienummer börjar med 12). Tog väl två veckor eller däromkring tror jag och sedan fick jag hem den, fungerandes perfekt.
Jag är iaf. nöjd med Fujifilms service, fick tillbaka min älskling välbehållen.
Är inte det vidvinkel-convertern till X100?
Du får berätta hur lång tid det tog att få den tillbaka sen.
Men samtidigt tackar jag inte nej till önskemålen nedan:
och Autolycus December 21, 2012 at 12:35 am skriver följande:
So A larger sensor, faster f/1.4 lens, AA batteries and a tilt/fold LCD which can be hidden away while all your composition is done in the Viewfinder? That would be perfect.
A combination like that might even tilt me towards disposing of my OM-D kit !
Nu är efterföljaren släppt: http://www.fujifilm.eu/uk/news/article/news/introducing-the-new-fujifilm-x100s-1/