FreemindArt
Aktiv medlem
Jag tänkte att det borde finnas fler medlemmar här på fotosidan som ska börja på Fridhems folkhögskola till hösten, eller som har gått där tidigare.
Denna tråd är till för oss!
Denna tråd är till för oss!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag planerar faktiskt att söka in där till nästa höst.
Det jag undrar är hur boendet på skolan ser ut.. borde man försöka hitta en lägenhet utanför skolan eller funkar boendena där?
hur är maten på skolan, är den som all annan skolmat (dvs förj*vlig), eller går den trots allt att äta?
Okej, men det låter ju kanon!
Vet du om det är lätt att komma in på skolan?
Jag har ju tänkt att gå allmän linje- foto eftersom att jag inte har pluggat klart gymnasiet .
Är det många som har djur med sig boendes på skolan?
här kommer mycket frågor på en gång x)
Jag går på skolan nu, så kanske kan svara på lite frågor. Jag bor dock inte på skolan.
Vill du ha husdjur så kan du välja att bo i en riktig lägenhet på Kvarngatan som du delar med 3 andra elever.
Nytt för i år är att det har tillkommit en foto årskurs 2, efter mycket tjat från förra årets elever, de har för övrigt en fotoblogg som kan beskådas här: http://eightweekdiary.tumblr.com/.
Om jag inte minns helt fel så var det ungefär 150 sökande detta året, varav ca 30 kom in.
Här kommer en till fråga!
Fick ni betala hela er skolgång själva, eller fick ni hjälp med bidrag från ex. CSN och liknande?
(herregud vad mkt frågor jag ställer..)