ANNONS
Annons

från engelska till svenska...

Produkter
(logga in för att koppla)
Ny här och därav kanske tråkig fråga. Har precis installerad photoshop på min bärbara och är inte helt med i engelskan. Går den att göra om till svenska på något piffigt sätt?

Tyvärr inte, tror jag...Om jag inte är helt ute och cyklar köper man antingen en svensk eller engelsk version. Och det går inte att översätta eller ändra, jag tror att du i så fall måste ominstallera programmet.
Så om det inte är så att du har en svensk version, men i installationen missat att ändra språk till svenska, blir det nog svårt.. och i så fall måste du nog ominstallera programmet.

Tack för svaret!

Jag befarade att det var svårt att översätta. Jag får helt enkelt bli en jäkel på engelska! om det nu inte hjälper att installer om såklart. Tack för snabbt svar!

Det finns en viss poäng med att ha den på engelska, även om du tycker att det är besvärligt: du kan köpa en massa böcker och läsa en massa instruktioner utan att behöva gissa vad operationen heter på svenska! Jag har ställt om min GIMP från svenska till engelska av den anledningen.

Nu är utbudet på svenska instruktioner till Photoshop mycket större en det till GIMP, men i alla fall.

Kanske en liten tröst?

Per.

Du kan ju alltid ta skärmdumpar med "Print Screen" och sedan byta ut texten på knapparna till Svenska.... Lite jobbigt sätt kanske... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar