Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotouppgift och diskussion i Stockholm
- Trådstartare Archangel79
- Start datum
Casimir
Aktiv medlem
Vilka hade tänkt komma?
Efter gårdadskvällens match känns sorg som ett aktuellare tema än fame ;-)
Tyvärr är jag också trippelbokad, men några bilder kommer upp på dropbox innan dess.
photolamal
Aktiv medlem
Drälla förbi Anchor efteråt kan jag tänka mig... beror lite på hur trött jag känner mig (min sömn varierar för närvarande, så vissa dagar är lite trötta).
Mvh,
Richard
Har planerat för att komma till fotofikat. Om vi blir några med kamera medtagen, hänger jag troligtvis på vidare också. Min sorgeprestation har dock sina brister och begränsningar ännu... Med vänlig hälsning/ Lasse Å
Håkan Lindgren
Aktiv medlem
Jag var med på en fotovandring i vintras och dyker eventuellt upp på Anchor - det kunde vara kul att fota ett band. Är det några som tänker gå ett varv på stan med kamerorna före Anchor (om jag förstått det rätt börjar bandet 22-23.00)?
photolamal
Aktiv medlem
Jag var med på en fotovandring i vintras och dyker eventuellt upp på Anchor - det kunde vara kul att fota ett band. Är det några som tänker gå ett varv på stan med kamerorna före Anchor (om jag förstått det rätt börjar bandet 22-23.00)?
Det är naturligtvis inte omöjligt att det blir en liten fotopromenad mellan evenemangen, men troligtvis av lite mer improviserad karaktär om lusten faller på eller om någon påverkar och inspirerar till en kvällsrunda. Men visst, det blir knappast fyra timmars fikande .
Med vänlig hälsning/ Lasse Å
levitte
Aktiv medlem
Nästa träff 4e Juli
Jahaja, nu har Lars och jag beundrat Casimirs 5 bilder och min enda, och filosoferat en del runt bildtagande och vad man gör med bilderna man tar.
Vi har precis bestämt nästa träff till onsdagen den 4e juli kl 18. Åter igen blir det två teman:
Tema 1: knoppar
Tema 2: rött
Mvh,
Richard ( vi bestämde oss för att inte bestämma så mycket mer, så vill man kombinera teman så går det t.ex. alldeles utmärkt )
Jahaja, nu har Lars och jag beundrat Casimirs 5 bilder och min enda, och filosoferat en del runt bildtagande och vad man gör med bilderna man tar.
Vi har precis bestämt nästa träff till onsdagen den 4e juli kl 18. Åter igen blir det två teman:
Mvh,
Richard ( vi bestämde oss för att inte bestämma så mycket mer, så vill man kombinera teman så går det t.ex. alldeles utmärkt )
od_foto
Aktiv medlem
Vad kul att ni dök upp på Anchor sen i går och plåtade Lizette &. Lägg gärna bilder på deras Facebook. De är supertrevliga människor och blir alltid så glada om någon visar intresse.
Hans som var där och sålde skivorna är lite av en kulturmecenat och när han pratade om att dra ihop en fototräff framåt augusti kan det vara väl värt att haka på, man vet aldrig vad det kan leda till
Hans som var där och sålde skivorna är lite av en kulturmecenat och när han pratade om att dra ihop en fototräff framåt augusti kan det vara väl värt att haka på, man vet aldrig vad det kan leda till
od_foto
Aktiv medlem
PS Adressen till deras FB: http://www.facebook.com/lizetteandtheband
Håkan Lindgren
Aktiv medlem
Vad kul det var att fota en spelning! Här kommer äntligen några bilder från Anchor - publiken var ännu mer lockande att fota än bandet.
Fler bilder finns i bloggen:
http://www.fotosidan.se/blogs/vandrandeskuggor/rockfoto-2.htm
Fler bilder finns i bloggen:
http://www.fotosidan.se/blogs/vandrandeskuggor/rockfoto-2.htm
Bilagor
Casimir
Aktiv medlem
Re: Knoppar
Då är det dags att hitta på nya bildidéer till temat på onsdag.
Blir det någon fotorunda efteråt?
/Casi
Då är det dags att hitta på nya bildidéer till temat på onsdag.
/Casi
Bilagor
levitte
Aktiv medlem
Ingen har sagt något specifikt om saken, men jag ser inget som hindrar ;-)
Ett annat sätt jag skulle kunna uttrycka det på är: Ja, gärna!
I samband med det kanske vi skulle fundera på vart vi vill ta vägen. Personligen är jag lite trött på att alltid hamna i samma delar av stan (StEriksplan-Odenplan, centrala city, Gamla Stan, typ).
Mvh,
Richard
Håkan Lindgren
Aktiv medlem
En fotorunda efteråt låter bra - och gärna i en ny del av stan!
Casimir
Aktiv medlem
Några som kommer i dag? Verkar ju bli fint väder. Jag jobbar hemma, men åker in om flera kommer, men jag måste köpa biljett på mobilen eftersom det inte är lönt att ha kort före semesterresan, så jag vill gärna veta att flera dyker upp
Kommer tull träffen med hoppar över fotorundan kväll