Annons

Fotouppgift och diskussion i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är med på både promenaden och träffen efteråt. Jag undrar var man ska skicka bilderna som man har med sig, har för mig att någon snackade om dropbox.

Jag har 4 Bilder från förra gångens Ljus tema sen tagit ut mina 10 bästa bilder rent allmänt från rundan. Sen har jag ett par bilder enligt temat för uppgiften till denna träffen.

Jag är med på både promenaden och träffen efteråt. Jag undrar var man ska skicka bilderna som man har med sig, har för mig att någon snackade om dropbox.

Jag har 4 Bilder från förra gångens Ljus tema sen tagit ut mina 10 bästa bilder rent allmänt från rundan. Sen har jag ett par bilder enligt temat för uppgiften till denna träffen.

Skicka mig ett PM med din dropboxmail så skickar jag en invite till den mappen om du vill.
Annars går det ju säkert bra att ta med sig på USB om man föredrar.

Hej allesammans!
Nu är det snart lördag och om jag inte missminner mig så var det prat om både fotopromenad och träff i morgon?...

Själv har jag inte lyckats få fram någon bra bild för temat (men tar med ett misslyckat försök i alla fall) men hade tänkt komma på både promenad och träff ändå. Då det varit lite tyst i tråden så tänkte jag höra om det fortfarande är någon som planerar att komma i morgon?

kommer imorgon till träffen, och om möjligt också på promenaden (väderberoende)

/Casi

Hjälp, har det redan gått tre veckor.... :)

Är inte säker på om jag är i stan imorgon, men om jag är det dyker jag upp vid kl 13.

Mvh,
Stefan

För min del ser det nu ut som om jag inte hinner komma till klockan 13.00 pga ett babysimpass strax innan. Men till fikastunden klockan 16.00 ska jag vara redo, om än bara för en dryg timma innan nästa punkt på dagordningen kallar. .
Mvh/ Lasse Å

Kom på att jag kommer inte kunna ta med mig datorn då den inte får plats i fotoväskan. Så tänkte höra om någon annan har möjlighet att ta med sig sin dator till träffen (kanske någon som kommer direkt till fikat)?

Aaaargh! Jag = inkompetent!
Hade fått för mig att det var kl. 14. :-O
Drar hemifrån nu, men lär nog vara någon minut sen. Om ni inte orkar vänta kanske någon kan SMS:a (om nu någon läser detta).
070-4032813 Så kan jag möta upp.

Jag sitter på donken och äter frukost nu men vi kan nog vänta. Sms:a mig när du börjar närma dig annars noll sju tre 321 35 99

Har tyvärr fått förhinder även när det gäller fikastunden. Jag får hoppas på nästa tillfälle...
Hoppas ni alla njuter gott med kamerorna i hand just nu...
Mvh/ Lasse Å

Nästa uppgift är linjer

Nästa uppgift blir linjer och vi träffas fredagen 17:e februari kl 17.00 på Café Avenyn, Kungsgatan.

Välkomna till träffen och lägg gärna in bilderna på Dropbox innan.

/Casi

Några bilder från dagens promenad

Några bilder från dagens promenad. Vi skulle ta alla bilderna med full öppning, dvs 2.8 mig.

Bilagor

• FX-00194-0034 (small).jpg
    FX-00194-0034 (small).jpg
    13.8 KB · Visningar: 171
  • FX-00194-0068 (small).jpg
    FX-00194-0068 (small).jpg
    22.7 KB · Visningar: 173
  • FX-00194-0078 (small).jpg
    FX-00194-0078 (small).jpg
    20.6 KB · Visningar: 173
  • FX-00194-0082 (small).jpg
    FX-00194-0082 (small).jpg