Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotouppgift och diskussion i Stockholm
- Trådstartare Archangel79
- Start datum
photolamal
Aktiv medlem
Perfekt... Då behöver jag inte oroa mig för att vi sitter och stirrar på ett par USB-minnen utan datormedia.
Mvh/ Lasse Å
Mvh/ Lasse Å
Casimir
Aktiv medlem
Som jag ser det blir programmet för söndagen följande:
Huvudpunkten startar som vanligt klockan 18.00 med vanligt fika på Café Avenyn, Kungsgatan.
PS
Jag har för avsikt att köra den kombinerade varianten. Hoppas på många närvarande, i synnerhet till den vanliga fikastunden klockan 18.00.
DS
Dyker upp med EN nytagen bild klockan 18
/Casi
od_foto
Aktiv medlem
Jag kommer, men mitt tåg kommer in så att jag är på Hötorget T 15:00. Jag är sålunda kanske ca tre minuter senare vid Caféet. Hoppas det är okej och att ni väntar, eller att någon kan skicka mig sitt mobilnummer om ni har bråttom iväg. Har så ont om lokaltåg på helgerna tyvärr (bor i Nacka).
PS Bekräfta gärna om det är ok!
PS Bekräfta gärna om det är ok!
photolamal
Aktiv medlem
Självklart är det ok att vara där några minuter sent.
Klockan 15.03 har vi nog i bästa fall börjat fundera över vägval, eventuella fotomål eller teman.
Skoj du dyker upp också.
Mitt nummer (för säkerhets skull): 070 544 73 27
Mvh/ Lasse Å
Klockan 15.03 har vi nog i bästa fall börjat fundera över vägval, eventuella fotomål eller teman.
Skoj du dyker upp också.
Mitt nummer (för säkerhets skull): 070 544 73 27
Mvh/ Lasse Å
od_foto
Aktiv medlem
Första gången jag är med, vad ska man ta med sig för bilder om man ska visa något? Bara nytagna bilder eller enligt något tema?
Om det blir något tema på vandringen återstår att se, och ingen blir sur om du vänder gluggen mot något annat heller. Till träffen är temat Seasons greetings och du kan ha nya eller gamla bilder. Temat gången innan var tunnelbanan och du kan även ha med något från det temat om du inte kunde komma då. Och har du någon helt annan bild att visa, så ta med den (fast kanske inga massor av annat, utan någon enstaka), så diskuterar vi den också.
Det är en vänlig pratstund, men förhoppningsvis lär man sig lite mer på vägen. Vitsen med promenader tycker jag är att man sedan ser vad andra har plåtat och lär sig vidgga sina vyer nästa gång man själv är ute och försöka se även på annat än det man normalt tittar på.
Kul att du kommer med!
Master M6
Aktiv medlem
Om det blir något tema på vandringen återstår att se, och ingen blir sur om du vänder gluggen mot något annat heller. Till träffen är temat Seasons greetings och du kan ha nya eller gamla bilder. Temat gången innan var tunnelbanan och du kan även ha med något från det temat om du inte kunde komma då. Och har du någon helt annan bild att visa, så ta med den (fast kanske inga massor av annat, utan någon enstaka), så diskuterar vi den också.
Det är en vänlig pratstund, men förhoppningsvis lär man sig lite mer på vägen. Vitsen med promenader tycker jag är att man sedan ser vad andra har plåtat och lär sig vidgga sina vyer nästa gång man själv är ute och försöka se även på annat än det man normalt tittar på.
Kul att du kommer med!
Tack för informationen Anna. Ska bli kul att komma ut och röra på sig lite med kameran.
Casimir
Aktiv medlem
Första gången jag är med, vad ska man ta med sig för bilder om man ska visa något? Bara nytagna bilder eller enligt något tema?
temat för kvällen är Seasons Greatings ;-)
Håkan Lindgren
Aktiv medlem
od_foto
Aktiv medlem
Nu har jag äntligen fixat mina bilder från promenaden med ljus som tema. Ni kan se dem här: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.339827842703855.84567.134541179899190&type=1
Archangel79
Aktiv medlem
Hej allesammans!
Nu är det snart lördag och om jag inte missminner mig så var det prat om både fotopromenad och träff i morgon?...
Själv har jag inte lyckats få fram någon bra bild för temat (men tar med ett misslyckat försök i alla fall) men hade tänkt komma på både promenad och träff ändå. Då det varit lite tyst i tråden så tänkte jag höra om det fortfarande är någon som planerar att komma i morgon?
Nu är det snart lördag och om jag inte missminner mig så var det prat om både fotopromenad och träff i morgon?...
Själv har jag inte lyckats få fram någon bra bild för temat (men tar med ett misslyckat försök i alla fall) men hade tänkt komma på både promenad och träff ändå. Då det varit lite tyst i tråden så tänkte jag höra om det fortfarande är någon som planerar att komma i morgon?