levitte
Aktiv medlem
Japp, jag hör till dem. ska tänka på er medans jag för nån i sagolik tango, kvällen till ära ;-)Vet att det var några som inte kunde i morgon var det sagt,
Mvh,
Richard
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp, jag hör till dem. ska tänka på er medans jag för nån i sagolik tango, kvällen till ära ;-)Vet att det var några som inte kunde i morgon var det sagt,
Jag har f.ö. lagt mina bidrag i dropboxJapp, jag hör till dem. ska tänka på er medans jag för nån i sagolik tango, kvällen till ära ;-)
Dock tycker jag att det vore kul för både de som skickar in och säkert även för andra, om vi kunde skriva några rader om det som sägs om bilderna här. Skickar man in vill man ju ta del av kritiken och de som inte har varit med alls kanske också lär sig något på vägen.
Det var strax innan den började bromsa in till Brommaplan, på väg in till stan. Jag vet inte riktigt vilken fart tåget brukar ha där, kan det vara ca 50 km/h?Vi var nyfikna på hastigheten på ditt tunnelbanetåg,
Intressant tanke... min första tanke om det är att panoreringen skulle behöva bli så snabb att resultatet blir nånting rundat kanske? Typ lite fisheye runt vertikalaxeln? Jag lär testa, bara för att ;-)Vi spekulerade också i om att panorera baklänges, så att huset alltså skulle ha blivit utan rörelseoskärpa, men kom fram till att det nog är väldigt svårt, speciellt som tåget också skakar.
Hur går det för oss? Behöver vi ge varandra en spark i baken?
Idag hade jag i alla fall med mig kameran i ryggsäcken till jobbet när jag åkte från Slussen. Känns som om gröna linjen är det som gäller för mig ;-)
Jag ser gärna en ombokning. Kan efter Lucia (alltså från den 14:e)