Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotouppgift och diskussion i Stockholm
- Trådstartare Archangel79
- Start datum
Archangel79
Aktiv medlem
Jag kommer också att närvara men kanske inte kommer att ha med mig nytt material tyvärr.
Casimir
Aktiv medlem
Kommer
Kommer strax efter sex.
/Casi
Jag tänkte komma, får dock nog bli bilder ur arkivet för jag har fullt schema.
Kommer strax efter sex.
/Casi
Archangel79
Aktiv medlem
Hur hittar jag er, jag var ju inte med sist, så jag vet inte hur ni ser ut...
Kolla på min sida så finns en rätt ny bild på mig. Skallig/rakad kille med skäggstubb, lång och smal. Kommer nog ha huvtröja på mig. Och dessutom en 15" MacBook Pro på bordet. SÅ borde det inte vara så svårt.
Archangel79
Aktiv medlem
Tack för ännu en trevlig kväll!
Så för dem som inte var där i går men funderar på att komma nästa gång så är tid, plats och tema bestämt:
Tisdagen den 15:e november kl. 18:00 på Café Avenyn
Och med tema: Rörelse
Spännande, måste börja spåna på det nu så det inte blir sista minuten...
Så för dem som inte var där i går men funderar på att komma nästa gång så är tid, plats och tema bestämt:
Tisdagen den 15:e november kl. 18:00 på Café Avenyn
Och med tema: Rörelse
Spännande, måste börja spåna på det nu så det inte blir sista minuten...
Casimir
Aktiv medlem
Re: Rörelse
Tom & Jerry har inga problem med rörelser. Husse hänger däremot inte alltid med i svängarna.
Tyvärr på väg norrut på tisdagen i jobbet, men skickar upp bilder på dropbox innan.
/Casi
Hur går det för oss? Behöver vi ge varandra en spark i baken?
Mvh,
Richard
Tom & Jerry har inga problem med rörelser. Husse hänger däremot inte alltid med i svängarna.
Tyvärr på väg norrut på tisdagen i jobbet, men skickar upp bilder på dropbox innan.
/Casi
Bilagor
Archangel79
Aktiv medlem
Hur går det för oss? Behöver vi ge varandra en spark i baken?
Mvh,
Richard
Jag var ute och "sparkade mig själv i röven" förra veckan. Så har fått lite läxa gjord i alla fall. Ska på filmfestivalen idag och då får kameran åka med, så får se om det blir mer fotat till läxan kanske.
Vet att det var några som inte kunde i morgon var det sagt, så lite nyfiken på hur det ser ut på deltagandet... Är det några som kommer i morgon?
Archangel79
Aktiv medlem
Jag har tänkt komma, har börjat plocka ut bilder, men har jobbat hela helgen och lär jobba fram till mötet, så det blir inga mängder.
PS Var det 18 på Avenue?
Trevligt, trevligt.
Förresten så har jag inga mängder själv, så det spelar ingen roll.
Och ja, det var kl. 18 på Avenue.
Auden
Ny medlem
Klart!
Bra idé, i mån av tid så låer det mycket roligt....
Känner att jag gärna skulle träffa lite annat fotointresserat folk för lite snack och inspiration från andras bilder och idéer. Såg alstersjos tråd om Göteborg och blev lite avundsjuk så snor den idéen... (Tack alstersjo för inspirationen!)
Min inspiration tryter rätt lätt hemma då man fastnar i samma gamla vanor och går samma gamla promenader. Så skulle gärna träffa lite folk som kan komma med tips och inspiration och så tänkte jag det vore lite kul med någon "hemläxa" mellan gångerna så man tvingas ut ur sin comfort zone (kom inte på något bra Svenskt uttryck).
Så vad sägs, någon som är intresserad? Förslagsvis en gång i månaden, så turas man om att komma på hemläxan och så går man igenom bilderna som folk har tagit tillsammans över en fika, öl eller liknande.
Kan dessutom gärna tänka mig någon fotoutflykt där man gör uppgift (hemläxa?) tillsammans. Så kan man visa varandra om man har några grymma platser runt stan.
Bra idé, i mån av tid så låer det mycket roligt....