Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff i Stockholm 2/1 eller 3/1

Produkter
(logga in för att koppla)
Riddarholmskyrkan spgeglad i bil (det blev en himla massa spegelbilder idag tror jag :)

Bilagor

• dsc_4755-01.jpg
    dsc_4755-01.jpg
    20.2 KB · Visningar: 156
Hullo, my name is Eduoard Longneckiton and I'm gonna eat your lens!

Bilagor

• dsc_4839-01.jpg
    dsc_4839-01.jpg
    20.6 KB · Visningar: 160
Prästgatan (efter humpht antal försök att slippa folk i bilden)

Bilagor

• dsc_4856-01.jpg
    dsc_4856-01.jpg
    29.4 KB · Visningar: 156
Aha. Snyggt att du fick med statyn där i bakgrunden.

Över lag var det jättekul att se alla olika bilder från gårdagen! Det är alltid lika fashinerande att man kan vara på samma ställen och ta så olika bilder i alla fall. Jag har t.ex. någon från det där valvet på Riddarholmen, där allt lus istället ligger på husen, medan himlen är vit. Får försöka åstadkomma ett litet album med fler bilder senare.

Näe, det är en begränsning här på sajten. Men jag kan lägga en större någon annan stans och skicka dig en länk. Hinner inte just nu bara, men det kommer...

Tack, märkte när jag kom hem att Manfred fanns med på bilden så satt och redigerade bort honom, det syns om man kollar vid högra fönstret på det lilla huset framför kyrkan.

Inte orkat posta något på Swec, får nog bli senare idag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar