Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fototräff i Stockholm 2/1 eller 3/1
- Trådstartare granden-
- Start datum
tritub
Aktiv medlem
oskard skrev:
Från Skanstull tar du buss 3 mot Karolinska, det är bara några hållplatser. Eller buss 66 från södra station. Kolla på sl.se
Magnus: nu blandar du nog ihop kyrkorna på söder.
Ja de gör ja... ja mena Katarina... =)
oskard
Avslutat medlemskap
Nja, jag valde kartan. Sofia är en bit ifrån kyrkan enl SL.
Från Skogås tisdag 2 januari kl 07:33 till Renstiernas gata (på Bondeg) ca kl 08:13
Ta pendeltåg från Skogås mot Kungsängen.
Det går från Skogås 07:33
och kommer till Stockholms södra 07:49.
Vid Södra station(på Swedenborgsg) byter du till buss 66 mot Sofia.
Den går från Södra station(på Swedenborgsg) 08:05.
Du är framme vid Renstiernas gata (på Bondeg) ca 08:13.
Gå cirka 350 meter till Plats vald från karta.
Restid 40 minuter.
granden-
Aktiv medlem
Tack så mycket, visste inte ens att man kunde välja ifrån en karta. Men då syns vi imorgon kl 08:30 vid kyrkan, vid ingången?
Just det angående sena mötet, runt 10:00 eller så, så kanske vi ska ta och bestämma plats om det finns folk som vill mötas då. Jag känner inte till söder så bra, så vet inte vart man egentligen kan gå för att få bra bilder. När jag gått i stan har jag inte haft några bestämda mål, utan går tills jag tröttnar och sedan vänder hemmåt.
Just det angående sena mötet, runt 10:00 eller så, så kanske vi ska ta och bestämma plats om det finns folk som vill mötas då. Jag känner inte till söder så bra, så vet inte vart man egentligen kan gå för att få bra bilder. När jag gått i stan har jag inte haft några bestämda mål, utan går tills jag tröttnar och sedan vänder hemmåt.
Senast ändrad:
granden-
Aktiv medlem
Men vart blir andra träffen nu da? Vore bra om vi kan få det bestämt för de som ej vill följa med på morgonen.
Jag lämnar mitt telefonnummer här om det är så att någon skulle vilja höra om något. 0709-703917. Dock vet jag inte så mycket mer än som står i tråden.
Ni får gärna bestämma allt sådant här, om ni inte kommer fram till något så säger vi medborgarplatsen 10:00. Som andra träff, och så vore det ju great om man kanske kunde säga till antingen via forumet innan imorgon kl. 07:00 eller via SMS om man tänker komma på först andra träffen så vi vet om det blir fler än oss som träffas vid 08:30. Så kan nog allt lösas.
Jag lämnar mitt telefonnummer här om det är så att någon skulle vilja höra om något. 0709-703917. Dock vet jag inte så mycket mer än som står i tråden.
Ni får gärna bestämma allt sådant här, om ni inte kommer fram till något så säger vi medborgarplatsen 10:00. Som andra träff, och så vore det ju great om man kanske kunde säga till antingen via forumet innan imorgon kl. 07:00 eller via SMS om man tänker komma på först andra träffen så vi vet om det blir fler än oss som träffas vid 08:30. Så kan nog allt lösas.
Senast ändrad:
oskard
Avslutat medlemskap
granden- skrev:
Men då syns vi imorgon kl 08:30 vid kyrkan, vid ingången?
Ja. Sen kan vi se till att vara vid Medborgarplatsen kl 10 (trappan utanför Medborgarhuset ?) om det är fler som vill hänga med. Att förklara var man är kan ju vara besvärligt. Om inte någon annan har ett bättre förslag på mötesplats?
granden-
Aktiv medlem
oskard skrev:
Ja. Sen kan vi se till att vara vid Medborgarplatsen kl 10 (trappan utanför Medborgarhuset ?) om det är fler som vill hänga med. Att förklara var man är kan ju vara besvärligt. Om inte någon annan har ett bättre förslag på mötesplats?
Det låter perfekt.
Då hörs vi imorgon och God Natt på er.
denblåatomburken
Avslutat medlemskap
denblåatomburken
Avslutat medlemskap
Samma ställe som Manfred visade, fast lite fler personer. Har även från när ni höll på med gunghästarna om det är av intresse
Resten av dagens någorlunda lyckade foton finns här:
http://johan-l.se.loopiadns.com/photos/index.php/2007-01-02
Resten av dagens någorlunda lyckade foton finns här:
http://johan-l.se.loopiadns.com/photos/index.php/2007-01-02
Bilagor
Senast ändrad: