Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff i Malmö?????????

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tycker det låter kul!
Hade tänkt gå och titta på det där FFIM-arrangemanget i alla fall, det vore ju kul med sällskap. Jag kommer gärna!

/Stefan

Halloj söndag låter som en bra ide har ni någon tid 13-19 låter lite svårdefingerat ngn som kan komma med en bättre tidsangivelse kanske. Jag ska nog dit på lördagen åsså..

Jörgen

Last call??

Okej. Söndag 15.30 vid Hansa där fd. NK-trädet växte.

Det är nog det bästa budet jag kan komma med.
Nu återstår och se om ni andra köper det eller lägger motbud...

Skall bli gott att se nårra av er igen och andra för för första gången.

Fine. 15:30.
NK-trädet vet jag inte var det ligger, men jag gissar på mellan Hansa och den dära högskolan (grannbyggnaden riktning torget).

Ni får ha det så trevligt. Jag hoppar av då jag tycker det är för struligt att träffas och oplanerat börja plåta "mitt i den grötigaste smeten". Vi kanske ses, ska hålla koll efter ett gäng med kameror.

Däremot tänkte jag parkera mig nere vid polishuset eller nästa bro för att fotografera avslutningsfyrverkeriet som tydligen går från P-huset Anna i år. Vi kanske ses där istället.
Eller finns det någon som har tillgång till något trevligt tak i närheten???
MVH Eva
Ps - håll i kamerorna :)

Än så länge

Söndag 15:30, Hansa vid fd NK-trädet (det med alla lampor vid jul).

Ola Halleus - som bytt kameraremmen mot kätting.
Edward H

Jag med...

Ola Halleus - som bytt kameraremmen mot kätting.
Edward H
Fredrik Mörk
Pär Halléus
Fredrik Kols

kommer INTE
malmö skall piska Hammarby klockan 17.00 på söndag
och jag skall dit...
ni klarar er säkert själva där tror jag...

Btw: Om det är minsta lilla regn från kl 12 så kommer jag inte.

Eller var det tänkt att vi kunde hänga inomhus?

Jag ändrar mig.

Jag ändrar mig. Med den vind, molnen och solen som är ute nu så lockar det inte att sticka till stan å plåta i trängseln. Jag kommer inte till Hansa utan sticker iväg någon annanstans. Den som vill får gärna haka på. Maila eller ring isf.

[email protected] eller 0708-73 51 96

Well, nu har jag varit på träffen.

Följande personer dök upp: Jag, Fredrik M och Daniel S.

Vad jag lärde mig idag:

1. Svikare finns överallt, inkl fotosidan.
2. 50/f1.8 på en 10D är ALLDELES för tight för min smak, och alldeles för fast.
3. Det är mycket folk i Malmö just nu, och jag gillar inte det alls.

Det var nog allt jag lärde mig idag.

Återigen ett stort tack till er som kom. Det var relativt trevligt att träffas och prata kameror.

Och så ett tack till er som "ändrade" er och ville vara någon annanstans, utan någon riktig anledning (kan det bli bättre väder än 90% sol och 10% moln vid horisonten?).

Oh well.

oki
jag kom inte så du kanske menar mig trots att jag sade att jag inte kom
jag gillar inte speciellt malmöfestivalen men skall dock ned dit ändå senare i veckan
tyckte dock det var viktigare att kolla in
när MFF piskade skiten av bajen
:)

oki
jag kom inte så du kanske menar mig trots att jag sade att jag inte kom
jag gillar inte speciellt malmöfestivalen men skall dock ned dit ändå senare i veckan
tyckte dock det var viktigare att kolla in
när MFF piskade skiten av bajen
:)med 6 mål mot noll!!!!!!!!

Sorry!

På grund av att jag har en intel 286 med mkt begränsad minneskapacitet i mig så ringde det inte en klocka hos mig då mina planer ändrades. Ber om ursäkt.

//Pär

Inte jag heller

Enligt det meddelande jag la dagen innan så hade jag för avsikt att ändra mina fotoplaner, vilket tydligt framgick. Dessutom lät jag dörren stå öppen för de som ville följa med, det fanns tydlig kontaktinfo. Jag kan inte se annat än att ett missförstånd isåfall föreligger och kan inte annat än beklaga.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar