Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff i Malmö?????????

Produkter
(logga in för att koppla)
Men det här var så JÄVLA typiskt.

Trodde träffen var imorgon. Det var den inte.

SUCK. Jag är så jävla arg. Hur i helvete kunde jag missa det?

Så när är nästa träff? Om 10 år?

Bilder från vår fototräff

Hej och tack alla för denna extremt trevliga fototräff på Bo01 i Malmö i dag 1 Juli 2003.

Vi blev först 7 killar och sedan kom det en trevlig kvinna med en trevlig hund som visade sig heta EVA, som förgyllde vår träff.

Vi strövade runt området,tog bilder ochavslutade med att fika och snacka skit, och diskutera teorier om hur man kan höja kvaliteten på uplladade bilder på fotosidan.

En mycket trevligt 3 timmars träff som vi MÅSTE GÖRA OM. MITT förslag är att åka över till Köpenhamn och plåta en Lördag eller liknande. Kanske till och med ta en öl ; )

För er som vill se (170 stycken) bilder från fototräffen kan ni ladda ner dessa från min FTP-server

ftp://[email protected]/

Lösenord får ni om ni mailar mig på [email protected]

Sköt om er allihopa !!!!!

Niklas, vill träffa er allihopa igen !!!

Msn: [email protected]

Senast ändrad:
Jag vill bara poängtera att EVA som Niklas refererar till är namnet på kvinnan, inte hunden ;o)

Japp, kan instämma. Mycket lyckat. Tål att göras om.

/fredrik

Det skulle vara kul om några hade lust att plåta tilsammans på MalmöFestivalen.

Lysande

Lysande idé, det där med Malmöfestivalen. För övrigt en trevlig runda på Bo01, pojkar och flickan. Men en sak jag undrar, hur får man råd med 10D, 17-44, 700-200??? Jag är beredd att sälja min själ till djävulen....

Jag tror faktiskt att det skulle räcka till den utrustningen ;o) Du kanske skulle få lite över t o m?

Jag är lite osäker på min geografiska placering i samband med Malmöfestivalen, men jag kan anmäla mig som intresserad om anmälan inte är bindande.

MALMÖFESTIVAL

Jag är geografiskt placerad i Malmö men fortfarande arbetande men jag kommer... är jag ganska så säker på äääh vaffanken klart jag skall kunna boka in lite tid till detta!!
(mannen som diskuterar med sig själv ;) )
tack för senast förresten!!!
kul att träffas

Re: Lysande

halleus skrev:
Lysande idé, det där med Malmöfestivalen. För övrigt en trevlig runda på Bo01, pojkar och flickan. Men en sak jag undrar, hur får man råd med 10D, 17-44, 700-200??? Jag är beredd att sälja min själ till djävulen....

Det finns banker som lånar ut pengar har jag hört :) Det är ung. som att sälja sin själ, men du får tillbaka den efter en viss tid :)

Det är ju satan vad ni tankat bilder på FTP:n !!!
170 bilder, ja det trodde jag aldrig jag skulle hinna ta.

har nu oxå bytat profilfoto, med ett jag fick skicat till mig av "Kryckan Ekvall" ; )

Niklas, aldrig utan film

Segelbåtar

Den 16 augusti är det festivalreggatta i "Malmö" utanför ribban brukar dom hålla till...
Samlingen sker på fredagskvällen, samtidigt som Malmö Festivalen invigs, år 2003 infaller detta den 15 augusti. På skepparmötet på lördag förmiddag ombord i S/Y Varuna går vi igenom dagens seglats. Den som inte har en egen skuta men ändå vill prova på att andas lite tjärdoft och linolja, få några valkar i händerna och en massa frisk luft kan kanske efter skepparmötet fixa sig en plats som besättningsman ombord på någon av de deltagande skutorna. Alla andra kan se utseglingen kl 11:00 från hamnen.

Okej, det börjar närma sig..

Malmöfestivalen börjar närma sig och vi snackade ju om att träffas och plåta.

Är det några som hakar på???

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar