Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fototräff i Malmö?????????
- Trådstartare Bossebarrskog
- Start datum
Nw2
Avslutat medlemskap
Bilder från vår fototräff
Hej och tack alla för denna extremt trevliga fototräff på Bo01 i Malmö i dag 1 Juli 2003.
Vi blev först 7 killar och sedan kom det en trevlig kvinna med en trevlig hund som visade sig heta EVA, som förgyllde vår träff.
Vi strövade runt området,tog bilder ochavslutade med att fika och snacka skit, och diskutera teorier om hur man kan höja kvaliteten på uplladade bilder på fotosidan.
En mycket trevligt 3 timmars träff som vi MÅSTE GÖRA OM. MITT förslag är att åka över till Köpenhamn och plåta en Lördag eller liknande. Kanske till och med ta en öl ; )
För er som vill se (170 stycken) bilder från fototräffen kan ni ladda ner dessa från min FTP-server
ftp://[email protected]/
Lösenord får ni om ni mailar mig på [email protected]
Sköt om er allihopa !!!!!
Niklas, vill träffa er allihopa igen !!!
Msn: [email protected]
Hej och tack alla för denna extremt trevliga fototräff på Bo01 i Malmö i dag 1 Juli 2003.
Vi blev först 7 killar och sedan kom det en trevlig kvinna med en trevlig hund som visade sig heta EVA, som förgyllde vår träff.
Vi strövade runt området,tog bilder ochavslutade med att fika och snacka skit, och diskutera teorier om hur man kan höja kvaliteten på uplladade bilder på fotosidan.
En mycket trevligt 3 timmars träff som vi MÅSTE GÖRA OM. MITT förslag är att åka över till Köpenhamn och plåta en Lördag eller liknande. Kanske till och med ta en öl ; )
För er som vill se (170 stycken) bilder från fototräffen kan ni ladda ner dessa från min FTP-server
ftp://[email protected]/
Lösenord får ni om ni mailar mig på [email protected]
Sköt om er allihopa !!!!!
Niklas, vill träffa er allihopa igen !!!
Msn: [email protected]
Senast ändrad:
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Jag vill bara poängtera att EVA som Niklas refererar till är namnet på kvinnan, inte hunden ;o)
Japp, kan instämma. Mycket lyckat. Tål att göras om.
/fredrik
Japp, kan instämma. Mycket lyckat. Tål att göras om.
/fredrik
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Tack ska ni ha
Det var trevligt att träffas. Hoppas att vi gör om detta.
Jörgen
Det var trevligt att träffas. Hoppas att vi gör om detta.
Jörgen
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Kan bara instämma.
/mannen utan kamera
Och jag ska vara mer aktiv på fotosidan jag lovar Snart semester ju så då kan jag vara online 24-7
/mannen utan kamera
Och jag ska vara mer aktiv på fotosidan jag lovar Snart semester ju så då kan jag vara online 24-7
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Låter kul
Är jag hemma så är jag med.....
Jörgen
Är jag hemma så är jag med.....
Jörgen
Sgt Hal [E.F.S]
Aktiv medlem
Lysande
Lysande idé, det där med Malmöfestivalen. För övrigt en trevlig runda på Bo01, pojkar och flickan. Men en sak jag undrar, hur får man råd med 10D, 17-44, 700-200??? Jag är beredd att sälja min själ till djävulen....
Lysande idé, det där med Malmöfestivalen. För övrigt en trevlig runda på Bo01, pojkar och flickan. Men en sak jag undrar, hur får man råd med 10D, 17-44, 700-200??? Jag är beredd att sälja min själ till djävulen....
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Jag tror faktiskt att det skulle räcka till den utrustningen ;o) Du kanske skulle få lite över t o m?
Jag är lite osäker på min geografiska placering i samband med Malmöfestivalen, men jag kan anmäla mig som intresserad om anmälan inte är bindande.
Jag är lite osäker på min geografiska placering i samband med Malmöfestivalen, men jag kan anmäla mig som intresserad om anmälan inte är bindande.
Orelle EFS
Aktiv medlem
MALMÖFESTIVAL
Jag är geografiskt placerad i Malmö men fortfarande arbetande men jag kommer... är jag ganska så säker på äääh vaffanken klart jag skall kunna boka in lite tid till detta!!
(mannen som diskuterar med sig själv )
tack för senast förresten!!!
kul att träffas
Jag är geografiskt placerad i Malmö men fortfarande arbetande men jag kommer... är jag ganska så säker på äääh vaffanken klart jag skall kunna boka in lite tid till detta!!
(mannen som diskuterar med sig själv )
tack för senast förresten!!!
kul att träffas
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Re: Lysande
Det finns banker som lånar ut pengar har jag hört Det är ung. som att sälja sin själ, men du får tillbaka den efter en viss tid
halleus skrev:
Det finns banker som lånar ut pengar har jag hört Det är ung. som att sälja sin själ, men du får tillbaka den efter en viss tid
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Segelbåtar
Den 16 augusti är det festivalreggatta i "Malmö" utanför ribban brukar dom hålla till...
Samlingen sker på fredagskvällen, samtidigt som Malmö Festivalen invigs, år 2003 infaller detta den 15 augusti. På skepparmötet på lördag förmiddag ombord i S/Y Varuna går vi igenom dagens seglats. Den som inte har en egen skuta men ändå vill prova på att andas lite tjärdoft och linolja, få några valkar i händerna och en massa frisk luft kan kanske efter skepparmötet fixa sig en plats som besättningsman ombord på någon av de deltagande skutorna. Alla andra kan se utseglingen kl 11:00 från hamnen.
Den 16 augusti är det festivalreggatta i "Malmö" utanför ribban brukar dom hålla till...
Samlingen sker på fredagskvällen, samtidigt som Malmö Festivalen invigs, år 2003 infaller detta den 15 augusti. På skepparmötet på lördag förmiddag ombord i S/Y Varuna går vi igenom dagens seglats. Den som inte har en egen skuta men ändå vill prova på att andas lite tjärdoft och linolja, få några valkar i händerna och en massa frisk luft kan kanske efter skepparmötet fixa sig en plats som besättningsman ombord på någon av de deltagande skutorna. Alla andra kan se utseglingen kl 11:00 från hamnen.
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Lite bilder
Jag har lite bilder på min hemsida under "Galleri" "segla i öresund" tog dom förra regattan
http://www.farbrorgrahn.dk/
Jörgen
Jag har lite bilder på min hemsida under "Galleri" "segla i öresund" tog dom förra regattan
http://www.farbrorgrahn.dk/
Jörgen
Sgt Hal [E.F.S]
Aktiv medlem
Okej, det börjar närma sig..
Malmöfestivalen börjar närma sig och vi snackade ju om att träffas och plåta.
Är det några som hakar på???
mipert
Aktiv medlem
Re: Okej, det börjar närma sig..
Ja tack.
halleus skrev:
Ja tack.
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Kan nog också tänka mig att hänga på. Har dock en polare som kommer hem från London så jag vågar inte säga att jag är 100% säker.
Orelle EFS
Aktiv medlem
malmöfestivalen är lång
klart man skall med ju...
låter ball
klart man skall med ju...
låter ball