Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff i Malmö?????????

Produkter
(logga in för att koppla)
Tid & Plats??

Jag är ingen kånnesör utav Malmöfestivalen så jag har inget att komma med om var och när vi skall skjuta loss, så det är bara att presentera en attackplan.

Undrar om det finns några tjuvar som läser detta, det blir ju några tusenlappar samlade på ett ställe :)

Kanske kan skaffa en gruppförsäkring billigt :)

Fredagen är väl den dag där det smäller lite raketer osv. Kan väl vara ganska trevligt, men annars söndag tycker jag för oss som jobbar, passar bra. Vi kan ju träffas vid Hansa vid gamla NK-trädet (som nu ej finns mer). Dom har väl antagligen karuseller och sånt där i år också. Då är vi ju mitt i smeten.

15 låter helt ok för min del iallafall
kan ju bli kul att glida runt och fresta alla kamera/ficktjuvar
:)
jag är med
vid åttatiden kanske???
eller något annat önskemål??

Orelle skrev:
15 låter helt ok för min del iallafall
kan ju bli kul att glida runt och fresta alla kamera/ficktjuvar

Gud hjälp de personerna som försöker stjäla min kamera, för ingen annan lär kunna hjälpa dem.

vid åttatiden kanske???
eller något annat önskemål??

18:00 - 18:15 (15 minuter för att ge folk tid att samlas/hitta).

Fast jag kan komma 20:00 också.

Skulle vilja komma med två förslag:
En första träff ev på söndagen och då föreslår jag en samling på FFIM`s Fotoutställning (öppet 13-19) på Skånes Konstförenings Galleri, Stortorget 9 i passagen vid Sydsvenskans Stjärncafé/AF - lite lugnare omgivning - dels för inspiration och så vi kan prata lite om vart folk vill gå.
Ett annat förslag är att samlas för att fota avslutningsfyrverkeriet.
MVH Eva

Utställare: Camera83, Offenbach (mycket digitalt) och Michael Johnson från Irland

Senast ändrad:
ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar