Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff Göteborg 14/4

Produkter
(logga in för att koppla)
Eftersom jag och Hanna blev satta på eldvakt, så fick man göra så gott man kunde angående solnedgången ;)
 

Bilagor

  • fototräff_öckerö_hönö 344 copy copy.jpg
    fototräff_öckerö_hönö 344 copy copy.jpg
    43.2 KB · Visningar: 208
Äsch, måste bara ladda upp denna också. Sen får det vara nog. Stort tack till allihopa för denna gången. Hoppas vi ses snart igen!
 

Bilagor

  • kulle.jpg
    kulle.jpg
    16 KB · Visningar: 196
Jag tänkte dra en sväng till Botaniska på tisdag efter jobbet (runt 17-18 tiden) o kika lite. Skäms att säga, men har aldrig vart där.

Någon som vill hänga med?
 
henrikgbg skrev:
Jag tänkte dra en sväng till Botaniska på tisdag efter jobbet (runt 17-18 tiden) o kika lite. Skäms att säga, men har aldrig vart där.

Någon som vill hänga med?

Ev kan jag tänka mig att hänga på.. beror ju lite på väder och tid
 
henrikgbg skrev:
Jag tänkte dra en sväng till Botaniska på tisdag efter jobbet (runt 17-18 tiden) o kika lite. Skäms att säga, men har aldrig vart där.

Någon som vill hänga med?

Har inte fotat macro på någon av träffarna så det skulle var kul hänga på. Kan inte bestämma exakt tid för tillfället.
Mvh Thomas
 
Jag tror att jag kan ta lite paus från pluggandet, så jag följer gärna, tyvärr jag har ingen riktig makro lens....
 
Jag jobbar till kl.19, så jag kan ju inte vara i stan förrän bortåt halv 8 nånting. Vet nån hur länge de har öppet och så? Känns inte så lovande för min del... =(
 
Hej alla & tack för en givande och fin dag igår!
Mycket snyggt det som lagt ut här hitills, själv har jag bara hunnit gå igenom mina bilder som hastigast.
Botaniska trädgården vore jättekul att fota på också, tisdagen kan jag nog inte men gärna nån gång framöver.
 
Öppet till solnedgången??? När sjutton går den ner då? Den e ju på god väg ner nu, så kanske vid 21 eller något då?
 
Jag har ju lagt upp illerbilder...så jag får väl balansera upp med en bild på en söt vovve jag med...
 

Bilagor

  • 070414-fototräff-öarna-028.jpg
    070414-fototräff-öarna-028.jpg
    83 KB · Visningar: 198
ÅÅÅhhhh kolla där är en!!!!....vid den punkten var jag faktiskt riktigt spänd på vad de letade efter...
 

Bilagor

  • 070414-fototräff-öarna-030.jpg
    070414-fototräff-öarna-030.jpg
    85 KB · Visningar: 190
...var dock inte så spännande men det förde onekligen tankarna tillbaks till barndomen...
 

Bilagor

  • 070414-fototräff-öarna-031.jpg
    070414-fototräff-öarna-031.jpg
    92.1 KB · Visningar: 188
d-play skrev:
Sista siluettbilden nu, jag lovar...

Från dig kanske, jag kommer med fler ;)

Alla vackra bilder som har visats i denna tråden får mig nästan att ångra att jag stack så tidigt.

Eftersom det har varit så fint fotoväder idag så har jag inte haft nån chans att ladda upp några bilder än. Ska försöka få upp några innan kvällen är slut.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.