ANNONS
Annons

Fototävlingssugen

Produkter
(logga in för att koppla)
Kanon alltså!!!Roligt att ni tände på idén!!
Ägg...hmm...jaaaa,DET kan ju bli bra ;o)
Önskar alla god fotoinspiration!

Skulle man inte kunna ha en stående temautmaning där vinnaren får välja nästa månads tema? Då blir det ju en liten vinst iallafall.

inlämning 15-sista varje månad och röstning första-10:e

OK, midnatt - we have a winner!

Jag kollar med henne om hon vill ta den stafettpinnen.

Låter som en strålande ide med en stående tema tävling..

Skulle oxo vara kul om man kunde få se hur många röster de olika bilderna fått, efter röstningen är avslutad.

Mvh Christer

Jag funderade just på varför vi inte visar dom... vad tycker ni, är det några typer av tävlingar då man inte borde visa antalet röster?

Mja... Själv tycker jag att man kan visa antal röster i efterhand... SÅ känsligt är det ju inte. Fast tillför det SÅ mycket egentligen?? Det roligaste är ju att se hur andra tolkade temat.

En stilla undran: Är bilderna nu publicerade i den ordning de placerade sig i omröstningen?

Hur gick det igentligen med tanken om en "stående" tävling med nya teman varje månad???

Det där med att vinnaren skulle hitta på nästa tema rann ut i sanden, jag hörde inte av henne sedan.

Men spåna fram ett nytt tema här då. så kör vi.

-värdefull
-historia
-cykel
-säkert

Alla dessa förslag skulle kunna illustreras av en solnedgång och är om man tänker efter väldigt vida ämnen...

Jo, det skulle vara kul med ett lite mer abstrakt tema skulle själv kunna tämka mig

- Tid
- Ljud

Har även lite förslag hur tävlingarna skulle bli ännu roligare

För det första borde man kunna få se antalet röster efter röstningen är avslutad.

Lite andra tankar är att man skulle kunna ge kommentarerer även i tävlingar, som även dessa skulle kunna visas efter röstningen är avslutad (för att de inte ska påverka röstningen) sen skulle man även efter tävlignen kunna fortsätta att kommentera tävlingsbidragen. Detta skulle kunna förlänga nöjet med tävligarna och ge intressanta diskutioner.

Ett annat förslag är att man skulle få ge 1:a 2:a och 3:a som och alltså rösta på 3 bilder sen ha ett poängsystem (1:a 3 poäng 2:a 2 poäng osv) för att ta fram vinnaren. Detta skulle göra det lite lättare att välja vilka man ska rösta på och även göra så att fler bilder får röster.

Hmmmm, tävla med bilder,,,

Jag tycker inte om det. Tycker således inte om Förken Sverigetävlingarna heller,,,

Kanske bara jag som känner så:-/

Önskar inte att sura till stämmningen här, bara visa att jag lyffter på ögonbrynen liite.

Mvh Niclas, som bara inte klarar av att tävla av rent personliga - uppenbara och idealistiska skäl

Senast ändrad:
Elementen är väl en spännande idé!

Skulle man göra deltävlingar då? Ta ett element i taget, eller ska man köra alla på en gång?
Med deltävlingar så vi ju att göra för hela sommaren :)

/Maria

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar