Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototävlingssugen

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, hitta på ett par teman bara att köra över jul/nyår så lägger jag upp.

Min egen fantasi är fn bortprioriterad till förmån för en massa jobb så ni får hjälpa till med teman här. ("Ägg" har vi som sagt kört.)

Ska vi köra med "saknad" då innan det blir ännu fler förslag och svårare att bestämma. Kan vi klubba "Saknad" som tema ??

Saknad låter tungsint... den här tiden på året är det trist ändå. Julglädje eller nåt låter roligare.

Men hörrni....Nu attan får vi bestämma detta.
Jag slår klubban i bordet och säger "Saknad" då eftersom det höjs fler röster för det. Kan vi köra på det Christer. Kan du lägga upp en sådan temautmaning med äran som det stora priset :)

Kanske vi skall köra två?

Bara "saknad" låter väl dystert, kanse ett annat tema som motvikt.

Vad sägs om "värme" och "kyla" - går ju att tolka på många (och liknande) sätt.

Eftersom utmaningarna inte duggar speciellt tätt här på fs kanske vi kan ta en i taget...eller..

Men huvudsaken vi bestämmer nåt snart tycker jag. Ta hand om bestämmandeklubban du Christer ;)

Carola *som är glad och nöjd bara det blir av*

ja det har jag tyckt länge :)
Det gör väl inget om det är ett lite melankoliskt tema. Nu kör vi med "Saknad" *klubbat*

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar