Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotosvängar i Uppsala
- Trådstartare Tony D300
- Start datum
Umi71
Aktiv medlem
Söndag kanske?
funkar för mig
Kustbo
Aktiv medlem
Bo såklart digitalt e välkommet kom du så kan vi planlöst vandra runt lite
Usch sten jag håller precis på o hämta mig efter drygt 3 veckors hostande....
David vi träffas kl 10 på waynes tycker jag
OK är det Waynes i Svava eller S:t Per som gäller?
Kustbo
Aktiv medlem
s:t per om jag inte tar fel på hörnet
Kom på att i Svava är det väl Espresso house eller vad det heter så S:t Per måste det vara om det är Waynes bara vi är eniga så spelar det ju mindre roll ;-)
Johan_Lindgren
Aktiv medlem
Jag kommer nog oxo, känner mej bättre, har laddat Ikoflexen med en Agfapan 400 av okänd ålder.
Oj! Den skulle vara kul att se resultat ifrån! Den rullen måste väl ändå ha runt 25år på nacken?
bildsten
Aktiv medlem
Oj! Den skulle vara kul att se resultat ifrån! Den rullen måste väl ändå ha runt 25år på nacken?
Det blev inte så många bilder tagna idag så det dröjer kanske lite innan det blir något resultat här i tråden. Min D76 är ett år gammalt och använt två ggr och det är också är en faktor som kan påverka resultatet.
Filmen kan mycket väl vara från 90-talet, den låg inte i sin kartong utan i en kartong med ett par rullar T-max med utgångsdatum 1999. De här filmera har nog varit frusna i en hel del år men de senaste åren har de varit förvarade i rumstemperatur. Jag får fundera lite hur jag ska göra med framkallningen, det är sånt här man lär sej något nytt på....