Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Lite blandade väderutsikter på söndag beroende på vem man kollar på och dessutom kan det ändras rejält så det blir nog bra, jag ska försöka komma med.

Om man inte har någon analog kamera kvar får man komma med då och knäppa digitalt som vanligt?

Skulle behöva ut och knalla ett tag då det blivit för mycket stillasittande jobb på slutet.

Vädret verkar vara uppehåll på söndag, jag kommer med min Bronica.

Tar även med mig Fujin men det är mer för att testa nya uppdateringarna. Blir stor ryggan.
Blir service i morgon med stativ och objektiv putsning :p

Startar på Waynes som vanligt eller samt vilken tid?

Jag har blivit förkyld som f-n och det är inte säkert att jag är pigg nog på söndag för att vara tillsammans med folk. Men jag följer tråden och kommer om jag är bättre.

Bo såklart digitalt e välkommet :D kom du så kan vi planlöst vandra runt lite :)

Usch sten jag håller precis på o hämta mig efter drygt 3 veckors hostande....

David vi träffas kl 10 på waynes tycker jag :)

Jepp packade ryggan och putsade linserna så bara dra imorgon, någon med koll på vädret ska ju kolla ändå men iaf?

Oj! Den skulle vara kul att se resultat ifrån! :) Den rullen måste väl ändå ha runt 25år på nacken?

Det blev inte så många bilder tagna idag så det dröjer kanske lite innan det blir något resultat här i tråden. Min D76 är ett år gammalt och använt två ggr och det är också är en faktor som kan påverka resultatet.
Filmen kan mycket väl vara från 90-talet, den låg inte i sin kartong utan i en kartong med ett par rullar T-max med utgångsdatum 1999. De här filmera har nog varit frusna i en hel del år men de senaste åren har de varit förvarade i rumstemperatur. Jag får fundera lite hur jag ska göra med framkallningen, det är sånt här man lär sej något nytt på.... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar