Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Passar också då jag inte är någon morgonmänniska men håller med Sten om att det kan bli knappt med tiden och det är attans mycket vilt på de vägarna känner flera som smällt med vilt just i gryningen och skymningen så var försiktiga!

Hoppas Ni får en bra sväng oavsett.

Tack ska ni ha, blir till å åka runt halv fyra om man ska va i tid o ta de lugnt på vägarna, skulle kunna frysa till i natt

Ja, ta det lugnt pojkar, det är redan -2,5 grader här hemma och bilarna kör ovanligt försiktigt på gatan nedanför säger hustrun.

Tack sten, vi gick upp 03:00 o lämna uppsala straxt före 04:00, var framme runt 05:20 o hade en fin soluppgång. Nu i skrivandets stund sitter vi på hotell Havsbaden och ska inmundiga mat, 7,5h på samma ställe e nog nytt rekord. Ska lägga upp lite bilder i kväll :)

Tack sten, vi gick upp 03:00 o lämna uppsala straxt före 04:00, var framme runt 05:20 o hade en fin soluppgång. Nu i skrivandets stund sitter vi på hotell Havsbaden och ska inmundiga mat, 7,5h på samma ställe e nog nytt rekord. Ska lägga upp lite bilder i kväll :)
Vi ser fram mot lite bilder.

Andreas de va inte illa va ;)

Här kommer lite bilder iaf.

Bilagor

• 01.jpg
    01.jpg
    33.8 KB · Visningar: 28
  • 03.jpg
    03.jpg
    28.8 KB · Visningar: 28
  • 05.jpg
    05.jpg
    57.5 KB · Visningar: 26
  • 06.jpg
    06.jpg
    43.5 KB · Visningar: 26
  • 07.jpg
    07.jpg
    28 KB · Visningar: 32
Ser riktigt bra ut! En timelapse med 100 bilder från positionen av den sista bilden här hade vart awesome!! Usch nu vill ja ha ultravidvinkel-zoomen till min Pentax Q igen ;-)

Ser riktigt bra ut! En timelapse med 100 bilder från positionen av den sista bilden här hade vart awesome!! Usch nu vill ja ha ultravidvinkel-zoomen till min Pentax Q igen ;-)

Tack Johan, ja de va de jag menade när jag pratade med dig ☺, du får inhandla en till din Pentax så kör vi timelapse i sommar ☺

Ser bra ut. Särskilt bra tycker jag om de bilder är som är längst ner i resp inlägg.
Jag bor 50 m från havet på sommaren så jag är lite van vid den här sortens motiv...

Det är bara det att man måste gå upp så förb-t tidigt när man är 50 mil norrut på sommaren eller också låta bli att lägga sej alls. Eller vänta till sent i augusti för att få till en bra soluppgång.

Den här bilden är tagen vid ett-tiden på natten i slutet på juni för ett par år sedan, kameran riktad rakt mot norr.
.

Bilagor

• SNOL7734_Midsommarnatt_h300b400fs.JPG
    SNOL7734_Midsommarnatt_h300b400fs.JPG
    99.2 KB · Visningar: 235
Det är bara det att man måste gå upp så förb-t tidigt när man är 50 mil norrut på sommaren eller också låta bli att lägga sej alls. Eller vänta till sent i augusti för att få till en bra soluppgång.

Den här bilden är tagen vid ett-tiden på natten i slutet på juni för ett par år sedan, kameran riktad rakt mot norr.
.
Oj de va vackert

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar