Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotosvängar i Uppsala
- Trådstartare Tony D300
- Start datum
bildsten
Aktiv medlem
Vi ser fram mot lite bilder.Tack sten, vi gick upp 03:00 o lämna uppsala straxt före 04:00, var framme runt 05:20 o hade en fin soluppgång. Nu i skrivandets stund sitter vi på hotell Havsbaden och ska inmundiga mat, 7,5h på samma ställe e nog nytt rekord. Ska lägga upp lite bilder i kväll
Johan_Lindgren
Aktiv medlem
Ser riktigt bra ut! En timelapse med 100 bilder från positionen av den sista bilden här hade vart awesome!! Usch nu vill ja ha ultravidvinkel-zoomen till min Pentax Q igen ;-)
Tony D300
Aktiv medlem
Ser riktigt bra ut! En timelapse med 100 bilder från positionen av den sista bilden här hade vart awesome!! Usch nu vill ja ha ultravidvinkel-zoomen till min Pentax Q igen ;-)
Tack Johan, ja de va de jag menade när jag pratade med dig ☺, du får inhandla en till din Pentax så kör vi timelapse i sommar ☺
bildsten
Aktiv medlem
Tack Bo, de var trevligt men blåsigt
Sten, då har du turen att kunna få uppleva många fina mornar
Trots det så är jag så lat att det blir bara av någon gång ibland. Men jag kanske ska bättra mej på ålderns höst.
Tony D300
Aktiv medlem
Trots det så är jag så lat att det blir bara av någon gång ibland. Men jag kanske ska bättra mej på ålderns höst.
Det tycker jag
bildsten
Aktiv medlem
Det tycker jag
Det är bara det att man måste gå upp så förb-t tidigt när man är 50 mil norrut på sommaren eller också låta bli att lägga sej alls. Eller vänta till sent i augusti för att få till en bra soluppgång.
Den här bilden är tagen vid ett-tiden på natten i slutet på juni för ett par år sedan, kameran riktad rakt mot norr.
.
Bilagor
Tony D300
Aktiv medlem
Oj de va vackertDet är bara det att man måste gå upp så förb-t tidigt när man är 50 mil norrut på sommaren eller också låta bli att lägga sej alls. Eller vänta till sent i augusti för att få till en bra soluppgång.
Den här bilden är tagen vid ett-tiden på natten i slutet på juni för ett par år sedan, kameran riktad rakt mot norr.
.