Kustbo
Aktiv medlem
Vi kan mötas vid cafét i svava som ligger mot forumgallerian kommer inte ihåg namnet på den dock
Då kan vi ju mötas utanför dörrarna till svava i korset mot forumgallerian så säg en tid.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan mötas vid cafét i svava som ligger mot forumgallerian kommer inte ihåg namnet på den dock
Espresso house heter det har jag för mig
Klockan 13:00 ses vi där
OK då ses vi där.
Tack för i dag Janne, Bo, Andreas och Johan
Har det blivit några bilder från promenaden? Speciellt nyfiken på Holgan!
Inte heller jag har framkallat. Vet inte riktigt var jag ska framkalla den (då det är färg), antingen UFK eller skicka iväg.
En spion i Uppsala med en Bronica
Ebay ftw! Eller om du vet nått lokalt Myrorna som har mer kamerarelaterade prylar än nån annan..Det är ingen av er som har en överbliven mekanisk trådutlösare över. Min är tyvärr trasig...
Det är ingen av er som har en överbliven mekanisk trådutlösare över. Min är tyvärr trasig...
Ingen trådutlösare där jag kollade, jag är usel på loppisfynd när det gäller kameror. Det enda jag hittar är trasiga gamla Canon EOS, repiga kitobjektiv och super8-kameror med fasta objektiv.Ebay ftw! Eller om du vet nått lokalt Myrorna som har mer kamerarelaterade prylar än nån annan..
Den jag fick tag på är kort och en lång vore inte fel att också ha, om du inte behöver den själv.Jodå, flera stycken, lång eller kort?