Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotosvängar i Uppsala
- Trådstartare Tony D300
- Start datum
bildsten
Aktiv medlem
Blir troligen hemma, har åkt på en attans saftig förkylning :/
Krya på dej!
Cambo
Aktiv medlem
Ursäkta inhoppet. Jag har två lågtankar, Meteor eller liknande. Det är kanske 10 liters. Man ska hänga ramar i dom eller doppa ner korgar. En sköljtank. Skänker dem till någon som kan hämta dem i uppsalaregionen. Dessutom en LPL avmaskram. 24x30 i toppskick, skänkes. Tankarna åker snart till återvinningen så sno på om någon är intresserad. Har även Stoppbad, Kodaks Max, ca 1 liter som emellertid bytes mot samma mängd Cameleon rödvin.
Ring 0733 462600 vid intresse
Bilagor
Tony D300
Aktiv medlem
Ursäkta inhoppet. Jag har två lågtankar, Meteor eller liknande. Det är kanske 10 liters. Man ska hänga ramar i dom eller doppa ner korgar. En sköljtank. Skänker dem till någon som kan hämta dem i uppsalaregionen. Dessutom en LPL avmaskram. 24x30 i toppskick, skänkes. Tankarna åker snart till återvinningen så sno på om någon är intresserad. Har även Stoppbad, Kodaks Max, ca 1 liter som emellertid bytes mot samma mängd Cameleon rödvin.
Hej jag kan ta det
Cambo
Aktiv medlem
Hej jag kan ta det
Blev påkörd så nu är jag utan bil en tid framöver.
Tony D300
Aktiv medlem
Blev påkörd så nu är jag utan bil en tid framöver.
Ajdå, hoppas du mår bra, tråkigt att sånt händer Men är sugen på dina saker, har bil om du vill att jag ska hämta det.
Cambo
Aktiv medlem
Det går ju bra. Bor i Örsundsbro. Bara att ringa innan du ev dyker upp. Koll hitta.se för tel nrAjdå, hoppas du mår bra, tråkigt att sånt händer Men är sugen på dina saker, har bil om du vill att jag ska hämta det.
/bo
Tony D300
Aktiv medlem
Det går ju bra. Bor i Örsundsbro. Bara att ringa innan du ev dyker upp. Koll hitta.se för tel nr
/bo
Låter fint, ev. Kikar jag ut i morgon, e inne i stan o strosar runt på kulturnatten
Tony D300
Aktiv medlem
Kanske en kortare vända och fota sluta på film som jag vill framkalla.
Ska oxo plåta manuellt har du nån tid nere på stan?
Kustbo
Aktiv medlem
Var kan man mötas?
Vaynes coffee i S:t Per brukar vara "stamhaket" men det beror ju på var Ni tänker dra efter det hör vi snart.
Tony D300
Aktiv medlem
Vaynes coffee i S:t Per brukar vara "stamhaket" men det beror ju på var Ni tänker dra efter det hör vi snart.
Vi kan mötas vid cafét i svava som ligger mot forumgallerian kommer inte ihåg namnet på den dock